פורום
ניווט בפורום

בעיות במידות

ציטוט

שלום אני בתהליך לכתר קבוע בפה. עברתי את המידות שלחו למעבדה בדקו את כיפת המתכת מדדו ונראה בסדר שלחו שוב עם בחירת הצבע ואתמול בתור ששוב מדדו בכתר עם הצבע מה שלא ניסו הכתר ממש לא יושב טוב צילמו לראות אם יש בעיה שפספסו והכל תקין נתנו הוראות חדשות אם שינוי המתכת השאלה מה עושים במקרה כזה שינויים בכתר עם הצבע , מורידים את הצבע ואז עודים שינויים במתכת או כתר חדש כי כתבו או שינויים או כתר חדש פשוט מה נהוג והגיוני יותר לעשות?

ציטוט

במקרים רבים ובמיוחד בעבודות גדולות יש צורך במדידות וביצוע עדכונים או תיקונים בהוראות למעבדה - מה שעל הגבס נראה טוב לא תמיד יושב בתוך הפה במדוייק.
כמובן איני יכול לנחש מהי הבעייה ומהן ההוראות שהרופא נתן למעבדה. יש לשאול אותו.

כל טוב,

ציטוט

אבל הבעיה או שלא קלטנו או שנעשתה רק אחרי החסינה ולא המתכת במקרה כזה שצריך לעשות תיקון במתכת כבר ולא רק צבע בחרסינה , האם יש אפשרות לעשות שינויים במתכת או עושים כתר חדש? ואם עושים תיקונים האם מורידים את החרסינה עושים את השינויים במתכת ומודדים שוב לפני ששוב ששמים את צבע החרסינה איך הולך השלב של התיקון הכל אותו דבר כי התחלנו מחדש מרגע שעשינו מדידות ראשונות ונשלח למעבדה לפני שחזר כיפת המתכת של הכתר?

ציטוט

הרופא והטכנאי בתיאום ביניהם ולפי המדידות צריכים להחליט איזה חלק לתקן - את המתכת, את החרסינה, או לבצע הכל מחדש. איני יכול לדעת מה אצלך הבעייה דרך האינטרנט, ויש לבדוק הנ"ל מול הרופא כדי שיסביר.

כל טוב,

ציטוט

רק שאלה אחרונה אבל אחרי התיקון שוב בטח יבדקו ויצלמו שוב לפני ששוב יבחרו צבע נכון אני מניחה שאם ממש זה רחוק מלשבת טוב כתבו שיש עוד הרבה מקום שינויים גדולים בדרך כלל לא הגיוני שעושים בחרסינה אלא במתכת עצמה ותקן אותי אם אני טועה ואחרי שיתקנו לא יכול להיות משהו שמפספסים בצילומים שנראה הכל תקין ובכל זאת לא יתיישב כמו שצריך אני אומרת את זה בגלל שזו שן שעברה את כל טיפול השורש וכל השאר בעקבות שבר באחד הקירות והרבה שיניים שלי שעברו כל מיני טיפולים כאלה נגמר בסוף בניתוח הארכת כותרת , בגלל זה פוחדת שמפספסים בטעות משהו או שזה סתם מקריות .

ציטוט

צאי מנקודת ההנחה שהרופא שלך הוא מקצועי ואמין, הרי בגלל זה בחרת בו. האם סביר שרופא כזה לא יבצע טוב את העבודה? הוא יבדוק שוב ושוב שהכתר יושב ומתאים, גם מבחינת המתכת וגם מבחינת החרסינה, עד שיחליט להדביק. רופא טוב ויסודי לא מפספס.
וכמובן שכדאי לשאול אותו מה הוא עושה ואיך הוא מוודא שהכל בסדר, הוא ישמח להסביר.

כל טוב,

ציטוט

אוקיי לגבי מקצועיות ברור שסומכת לא חשבתי שפה הבעיה אלא אולי בצילום ופשוט אף פעם לא קרה בדלב אחרי בחירת התבע שמשהוא השתבש אבל כנראה קרה משהוא ואחכה עד שיצליחו לסדר טוב כמה שזה ייקח אין לי בעיה שיעשו כמה מדידות שצריך רק רציתי לדעת איך זה קורה בשלב השני אחרי בחירת הצבע שקורה ולא דווקא אחרי שלב בדיקת רק המתכת זה הכל זה מה שמעניין אותי.

ציטוט

כבר רשמתי לך - איני יודע מה הבעייה בכתר אצלך ואיך הרופא והמעבדה מתקנים אותו. עלייך לשאול את הרופא האישי המטפל בך.

כל טוב,

התחברות

בודק...