פורום
ניווט בפורום

שלום רב,<br /> <br /> אני בת 32. <br /> מיום שבת האחרון החלה לבקוע אצלי שן בינה תחתונה בצד שמאל (...

ציטוט

שלום רב,

אני בת 32.
מיום שבת האחרון החלה לבקוע אצלי שן בינה תחתונה בצד שמאל (או לפחות זה הזמן בו התחלתי לחוש בכאבים). יש לציין ששלושת שיני הבינה האחרות אצלי יצאו גם הן אך חוץ מכאבים קלים מאוד שעברו אחרי יום יומיים לא חשתי כאב מיוחד. במקרה הנוכחי הכאבים קשים יותר וגורמים קצת לכאבי ראש ולסת בצד שמאל, כאשר במהלך היום הכאבים סבירים ונסבלים לחלוטין ולקראת הערב נעשים קשים יותר.

יש לציין שהיום (היום השלישי לאחר שהתחיל כל העניין) השעה כעת 22.00 ותודה לאל בינתיים שיפור משמעותי והכאב אמנם מורגש אך קל ונסבל. בכל אופן- הבוקר ניגשתי לרופא חירום (שכן אתמול כאב הרבה יותר). הרופא הסתכל במבט חטוף ואמר שיש דלקת ושעליי לקחת מוקסיפן 500 מ"ג למשך שבוע וכן לשטוף 10 ימים עם תרודנט. כמו כן המליץ על צילום פנורמי.

שאלתי היא כזו- אני טסה בעוד כשבוע לחו"ל למשך כמעט 3 חודשים ולכן לא הייתי רוצה להתעסק כעת עם עקירה (במידה ואצטרך..) ועם הבעיות שעלולות לצוץ בעקבותיה. בנוסף לקחתי כ"כ הרבה אנטיביוטיקה בחיי בשל מגוון סיבות ואני מנסה להימנע ממנה כמה שניתן כל עוד הכאב נסבל וכל עוד אינני בסכנה. אני תוהה האם ניתן לשטוף עם תרודנט בלבד ולא לקחת בינתיים את האנטיביוטיקה, ולקחת אותה איתי לחו"ל למקרה שארגיש שם שהמצב הורע חלילה. כמו כן טרם עשיתי צילום פנורמי שכן גם כך לא אספיק (ושוב.. חוששת מההשלכות בעודי בחו"ל) לטפל במידה ויש צורך בעקירה.

האם אני יכולה לפעול כפי שציינתי? או שעליי (למרות השיפור הניכר בכאב ולמרות שהמקום אינו נפוח או אדום) בכל אופן לקחת כעת את האנטיביוטיקה ואסכן את עצמי בהתפשטות זיהום אם לא אקח?

סליחה על האורך..
תודה רבה על כל תשובה,
רחל

ציטוט

את למעשה מבקשת אישור או הצדקה או חיזוק ממני ללכת בניגוד להמלצת רופא שבדק אותך ולא השלמת את הוראותיו (למשל פנורמי). אזי תשובתי היא לא, לא אמליץ לך כפי שחשבת לעשות, אלא לעשות בדיוק כמו שהרופא המליץ לך לבצע. את לא חייבת, אבל זה הימור.

כל טוב,

התחברות

בודק...