פורום
ניווט בפורום

שלום רב ,בת 50, כל השיניים בפה. לפני כחצי שנה עברתי ט"ש בשן 48, מאז כאבים במגע, וכן תחושה של טעם מר מהאזור , צילום פ

ציטוט

שלום רב ,
בת 50, כל השיניים בפה. לפני כחצי שנה עברתי ט"ש בשן 48, מאז כאבים במגע, וכן תחושה של טעם מר מהאזור , צילום פ"א לפני כשלושה חודשים תקין. השן משתתפת בלעיסה למרות שמחוץ לסגר, ויש שן נגדית 18. ולכן , ובעצת הרופא הלכתי על ט"ש והצלת השן אבל
מרגע תום ט"ש כאבים באים בתקופות, יום ככה ויום אחרת, ואפילו במשך היום משתנה בעוצמה ותדירות .היתה תקופה שחשבתי שמשתפר אבל לא.. רופא הציע לעשות סיטי, אבל כיוון שהשנה עשיתי כבר סיטי צואר ,וכיוון שיש נודולות בבלוטת תריס , לא מעוניינת להיחשף לקרינה נוספת. מה היית עושה במקומי? האם יש עדיין סיכוי לריפוי? האם יש נזק להשאר ככה? האם עלי לעקור את השן? ובעניין הכספי ,האם לדעתך הרופא צריך לפצות אותי על הסכום ששילמתי עבור ט"ש שנכשל? מה נראה לך? מה מקובל? לרופא שטיפל אין תשובות בשבילי .
אני מניחה שאם אגש למומחה מדובר באלפי שקלים נוספים, ולא מובטחת הצלחה, מדובר בכאב שניתן לחיות איתו. האם יש נזק בלהשאר ככה (בתנאי שרנטגנית תקין)
תודה רבה

ציטוט

לגבי מה כואב ולמה כואב איני יכול לאבחן או לנחש דרך האינטרנט. יתכנו סיבות שונות, למשל דלקת בחניכיים או בעצם הלסת, סדק בשורש השן, סדק בכותרת השן ועוד.
מכיוון שרשמת שהרופא לא יודע מה הבעייה ומה לעשות הוא כמובן יכול להפנות למומחה לטיפולי שורש לאיבחון נוסף. אלטרנטיבה אחרת היא לעקור שן זו מן הסתם.
לגבי המצב הבריאותי הכללי, בהחלט ייתכן קשר בין המצב הכללי לבין כאבים שיש באיזור הלסתות והשיניים
לגבי פיצוי - לכל רופא כמו לכל בעל מקצוע יש מדיניות משלו ולא אקבע לכם כיצד לנהוג
כל טוב,

התחברות

בודק...