פורום
ניווט בפורום

שן בינה

ציטוט

היי אמרו לי שאני צריכה לעקור שן בינה כלואה ומכיוון שהיתה ציסטה מעל השן אז אמרו לי לעשות את העקירה בבית חולים.. זה "נעשה" בנובמבר... הרופאה רצתה להרדים לי את המקום והוא לא נרדם היא עשתה לי 15 זריקות ועדיין הרגשתי! וזריקות זה הסיוט שלי! כשראיתי שאני סובלת אמרתי לה שאני לא רוצה להמשיך את התהליך והיא אמרה שהיא פתחה כבר הכל והיא לא יכולה להשאיר את זה ככה. אחרי הטיפול שבוע סבלתי מכאבי תופת, אחרי שבוע הלכתי לביקורת, רופא אחר קיבל אותי ואמר לי לפתוח את הפה אמרתי לו שכואב לי אפילו לפתוח הרגשתי נורא! ובסוף מסתבר שנשארה בחניכיים חתיכה של שן שהיא לא הוציאה. ישר כשנכנסתי אליה פשוט ידעתי שאני לא בידיים טובות ואני מצטערת שלא קמתי והלכתי.. אז אמרו לי לבוא שבוע אחרי ולהמשיך את העקירה הזו עברו שלושה חודשים ואני מרגישה שאני יותר מידי מפחדת מלעשות את זה. עד ללפני שבועיים הצלחתי לפתוח את הפה רגיל וכל מה שהרגשתי בהתחלה היו כנראה הכאבים של העקירה. פתאום בשבועיים האחרונים גדלה לי באזור הזה בועה בצבע אדום כהה עם קצת לבן... ואתמול היא גם התחילה לכאוב (הרגשה של שורף, כאב שמעיר בלילה) אני לא יודעת מה לעשות... אתה חושב שיש קשר? למה היא לא יכלה לעשות את זה כמו שצריך?? דחיתי את העקירה הזו במשך שנה היתה לי הרגשה שיהיו בעיות! זה ממש סבל בשבילי לעבור את זה שוב! הבעיה שכשזה בבי"ח אתה לא בוחר את הרופא, מי שבמשמרת בא.. וגם המקום קשה להרדמה... באמת באמת סבלתי ואף אחד לא מבטיח לי שפעם הבאה זה יעבור בקלות.. השאלות שלי הם האם זה יכול להיות מסוכן להשאיר חתיכה קטנה של שן? מה הדבר הכי קיצוני שיכול לקרות? האם הבועה שגדלה שם קשורה לזה? האם הציסטה גדלה כי דחיתי את העקירה הזו או שהיא היתה צומחת בלי קשר לשן בינה? כי יש לי עוד שתי שיני בינה מיועדות לעקירה שעכשיו הם בלי ציסטה. מה הסיכוי שאם אדחה את העקירות תתפתח ציסטה? תודה מראש יעל

ציטוט

ראשית צר לי לשמוע על ייסורייך, באמת לא סיפור קל.
שנית, לגבי חתיכת השן שנותרה - אם אין זיהום סביבה לא בהכרח חייבים לעקור, כמובן גם תלוי בגודל שנשאר ובמיקום. ולגבי הבועה / פצע - ייתכן וזו דלקת במקום הבעייתי, אבל גם ייתכן שזה לא קשור - למשל אפטה. ולגבי הבחירה של מי מטפל בך וחוויות הטיפול שעברת - זו הרפואה הציבורית.
לכן מכל הנ"ל העצה הכללית שלי היא לבחור מומחה לכירורגיה פה ולסת במרפאה פרטית, ושיבדקו אותך ביסודיות וייתן תוכנית טיפול טובה למצבך.

איחולי בריאות והחלמה מהירה
כל טוב

התחברות

בודק...