פורום
ניווט בפורום

שאלה...

ציטוט

יש לי כאב אוזניים.. רופא אף אוזן גרון בדק אותי כמה פעמים והחליט שזה לא אוזניים והוא אמר לי לבדוק את השיניים... אבל אין לי כאב שיניים ואני משתדלת לשמור עליהם... אתה חושב שיש קשר ועליי ללכת לרופא שיניים?

ציטוט

ייתכן בהחלט קשר, למשל אם יש נזק למפרקי הלעיסה או אם יש דלקת בשיני הבינה (אחת או יותר).

כל טוב,

ציטוט

יש לי אנטיביוטיקה בבית כדאי לי לנסות?

ציטוט

ממש לא! לא לקוחים אנטיביוטיקה ללא איבחון רפואי מקצועי ומרשם!

כל טוב,

ציטוט

רציתי לדעת איך מטפלים במקרים כאלה בד"כ?

ציטוט

לא מאבחנים ולא מטפלים דרך האינטרנט. פני לרופא השיניים האישי שלך לאיבחון ראשוני והוא יחליט אם יש קשר אפשרי או לא, וייעץ איך לטפל.
כל טוב,

ציטוט

רשמת שזה יכול להיות קשור לשיני בינה או ללסת... נגיד (רק נגיד) וזה הבעיות שיש לי איך הרופא יטפל? שיני בינה אני יודעת, זה עקירה. אבל נגיד וזה לסת אז איך מטפלים? אני עדיין לא כל כך מבינה למה כאבים בלסת ובשיני בינה מתבטאים באוזניים ולא בלסת ובשיניים? בסוף אני יגלה שסתם הלכתי לרופא שיניים..

ציטוט

אתן לך דוגמא קטנה - למשל אדם שחורק שיניים מתוך שינה באופן כרוני ופתולוגי - לעיתים גם מפרק הלסת יעבור נזק ושחיקה, ולעיתים גם שרירי הלעיסה. רבות הדרכים לעזור ולטפל בבעייה זו (יש מאמר באתר שלנו על כך).
כל טוב,

ציטוט

קראתי את המאמר שיש אצלכם... אני לא חושבת שיש לי את זה... אבל אני יילך לרופא שיניים שבוע הבא אין לי מה להפסיד... וגם אין לי איך להמשיך בבירור בלי זה כי אא"ג גם אומר שאולי זה כן קשור... תודה רבה לך!!

ציטוט

התחברות

בודק...