פורום
ניווט בפורום

כאבי שיניים עוצמתיים לאחר טיפול

ציטוט

שלום,
עברתי סתימה ביום רביעי האחרון. לאחר שההרדמה פגה, הרגשתי קצת כאבים וכאילו שהטיפול לא באמת עזר... אני לא יודעת אם הרופא סתם את השן הנכונה, אם הוא סתם את המקום הנכון, ואם לא היה צריך אולי טיפול שורש... היום (חמישי) הרגשתי כאבים עזים באזור שעבר טיפול - אבל בעיקר בשתי השיניים שצמודות לשן שטופלה. לקחתי 2 איבופן 400 שעזרו למשך כ-5 שעות. אבל, 2:00 בלילה, אני מתעוררת עם כאבי תופת (אין לי איך לתאר את רמת הכאב)! הכאב פשוט העיר אותי ואני לא מצליחה להירדם ובכלל לשכב. יש לי כאבים עזים גם בלחי (כנראה איפה שהעצב) ובאזור האוזן (סוף העצב כנראה). שוב לקחתי 2 איבופן 400, אבל כבר עברה חצי שעה ואין שום השפעה. אני לא לוקחת כדורים בדרך כלל, אבל הרגשתי שאין ברירה ולקחתי גם נורופן קוויק אחד. כלום לא משפיע! אני מקווה שלא גרמתי נזק לעצמי עם כל הכדורים האלה, אבל אני פשוט לא מצליחה לעצור את הכאב. צחצחתי את השיניים שוב עם סנסודיין (כתוב עליה שהיא מקלה על כאבים השיניים רגישות, אבל זה לא עבד ושלא נדבר על הרגע ששטפתי את הפה עם מים והקור פשוט הזכיר לי עד כמה הן כואבות). לקחתי חוט דנטלי, כדי לנסות לאתר את מקור הכאב, כי לדעתי זה בין שיניים ואכן בשני מקומות שהחוט הדנטלי עבר ביניהם כאב לי מאוד. במקום אחד הוא הגיע בקלות החניכיים, ומכיוון ששיניי ישרות ואין לי רווחים, אני חוששת שאולי כן יש שם חור. מה עליי לעשות? מחר יום שישי, אני לא בטוחה אם יש רופא שיניים שעובד ואולי לא כדאי ללכת למישהו אחר... מצד שני, עוד לא עשיתי צילום פנורמי ואני משערת שזה הכרחי על מנת לדעת איזה טיפולים לעשות ואיפה בדיוק... מה אני צריכה לעשות עכשיו? ללכת לאותו רופא ולבקש שזה יקרה כבר מחר? להוריד את הסתיימה שעשה? לא כאב לי כך לפני... הצילו!

ציטוט

אני מצטער, דרך האינטרנט לא אדע איך לעזור לך או לאבחן מה המצב שם. ייתכן ויש עוד חור, יתכן ויש דלקת בחניכיים, יתכן וכואב לך איזור הזריקה ועוד ועוד. עלייך לחזור לרופא ולעדכן אותו בכאבייך, והוא יוכל לעזור לך בצורה מקצועית וטובה, כולל לתת לך מרשמים מתאימים לתרופות הנכונות (למשל לבלוע כל כך הרבה תרופות כמו שתיארת בהחלט יכול לגרום נזק).
תרגישי טוב
כל טוב,

ציטוט

שלום ד"ר גיא,
הספקתי ללכת לעשות צילום פנורמי ולבצע אטיפול חירום אצל הרופא. מסתבר שהשן שהיתה אחראית לכל הבלאגן היתה שן הבינה בצד ימין למעלה, והרופא החליט לעקור לי אותה. לא היה חור איפה שחשבתי שיש ואכן לא כואב לי יותר באזור. אבל (וזה אבל גדול), לפני מספר שניות הרגשתי עצם קטן וזר בפה. הוצאתי אותו עם האצבע והדבר היה חתיכה קטנה של שן: לא שאריות מהעקירה... אני מרגישה שהשן שהיתה צמודה לבינה מתפוררת עכשיו.
תוכל לעזור לי ולהגיד ממה הדבר יכול לנבוע? באיזה צעדים עליי לנקוט (כדור, צמר גפן, מזון וכו') על מנת שלא יווצר זיהום, שהחלק החד שיש לי בשן עכשיו לא יעשה חתך בחניכיים (לחיים), ואולי גם שהשן לא תמשיך להתפורר? האם זו תופעה מוכרת? אין לי בדרך כלל בעיות עם שיניים. זה נפל עליי ככה, פתאום, ואין לי מושג מה לעשות.

אין לי עם מי לדבר כרגע - תיכף שבת :/ עד יום ראשון אני צריכה, כנראה, לטפל, בעצמי.
תודה רבה רבה! מקווה שאראה את תשובתך לפני שבת.

ציטוט

אני שמח שמצאו את הסיבה לכאב הגדול שלך ומקווה שיעבור לך במהרה.
לגבי עצם זר או חתיכת שן - אולי תוך כדי העקירה נשברה חתיכה קטנה של שן סמוכה או של סתימה סמוכה,אבל זה רק ניחוש ולא אבחנה. אם זה משהו ממש קטן, הרופא יוכל בקלות ללטש את הפינה החדה שנוצרה. ואם זה משהו גדול יותר, אולי צריך לעשות שם סתימה, לדוגמא.

כל טוב,
שבת שלום

התחברות

בודק...