פורום
ניווט בפורום

כתר ומידות

ציטוט

רצית את עזרתך מה קורה לטכנאי כבר 3 -4 פעמים הרופאה נותנת הוראות לשנות את המידות של כתר שצריכים לעשות , נותנת מצלמת מראה שיש עוד הרבה מקום , ולמרות זאת לא נעשה טוב ואומרת שיש עוד הרבה מקום ולא צריך ניתוח חניכים אמרה שיש עוד בערך 3 ס"מ , מה יכול לגרום לכך ויכול להיות שבסוף כן אצטרך ניתוח ולא יצליחו למרות שיש עוד מספיק מקום , מקווה שהפעם זה יצליח עשתה ליתר בטחון גם שוב עוד פעם כמו המדידה הראשונה שיעשה דגם חדש אבל איך זה הגיוני ומה הפתרון והאם יש עוד משהו לעשות חוץ מהתעקשות עם הטכנאי והסברים לו , לא יכול שבמצב כזה יצטרכו כן הארכת כותרת שיש מספיק מקום למרות שבאמת יש לי שיניים קטנות מאוד והאם יכול להיות שבגלל מבנה השיניים הקטנות למרות שיש מספיק מקום עדיין לא יצליחו וכן יצטרכו ניתוחמהארכת כותרת? וזה שלקחו שוב מדידה לדגם ולעשייה מחדש לדעתך יסתדר בלי ניתוחצכי אמרה שיש מספיק מקום עוד 3 מ"מ מה נראה שאפשר עוד לעשות חוץ ממדידות והנחיות למעבדה יכול להיות שזה לא יסתדר פשוט ?

ציטוט

אני מצטער, חוץ מזה שהרופאה ואת לא מרוצות מהכתר ששלח הטכנאי למדידה אני לא יכול להבין כלום מהמצב או לייעץ ברמה מקצועית דרך האינטרנט.
הרופאה אחראית על כך שהכתר יבוצע בצורה איכותית והטכנאי יספק את מה שצריך לבצע עם הוראות מדוייקות. לגבי ניתוחי חניכיים וכולי - שוב, אך ורק החלטת הרופאה בהתאם למצב.

כל טוב

ציטוט

אבל באופן עקרוני יכול להיות שבסוף אצטרך ניתוח ו/או מכיר מקרים למרות שיש 3 מ"מ מספיק מקום ובגלל מבנה שיניים קטנות זה יכול לגרום כן לעשות ניתוח בגלל אי הצלחה לעשות מידות טוב?

ציטוט

כשהשיניים קטנות מאוד יכול להיות שיש צורך בניתוח חניכיים על מנת לחשוף יותר מהשן כדי שיהיה בסיס חזק לכתר העתידי. זה נקרא הארכת כותרת. איני יודע אם זו הכוונה בשאלה שלך.
בכל מקרה תצטרכי לשאול את הרופאה האישית שלך להסבר מקצועי אישי.

כל טוב

התחברות

בודק...