פורום
ניווט בפורום

רציתי לשאול מה מותר ומה אסור

ציטוט

איני יכולה לעבוד בגלל בעיה ביד, ולכן איני יכולה להגיע לרופא שיניים פרטי, אלא רק דרך הביטוח פלטינום דרך מרפאות השיניים של קופת החולים.
הגעתי למרפאת השיניים של הקופה במצב חמור עם הפה, ואז היה סיפור אישי עם הפקידות שהן חיקו את הדיבור המצחיק שלי וצחקו במקהלה, כאשר התלוננתי נשמעתי מתנשאת לדעת המנהלת ואז הן נעלבו צעקו וקראו בשמות. ואז הלכתי לבכות בשירותים, ומסתבר שכולם שמעו אותי.
מאז המרפאת שיניים של קופת חולים, ההנהלה החליטה שלא מטפלים בי יותר דרך הקופה באף מרפאה שהיא. מבחינה רשמית הם אומרים שמצבי הרפואי חמור מידי, אבל אין לי בעיות רפואיות וכשביררתי לעומק שאלתי אם העלבתי מישהו אמרו שזה עניין אישי. אבל בגלל העניין האישי הזה לא יכולה כלל לטפל בשיניים ובחניכיים במרפאות אחרות.
דיברתי עם המושלם של הקופת חולים, מבחינתם למרות שהם מבטחים אותי והביטוח העיקרי הוא ברפואת שיניים, אבל אם המרפאות של הקופה החליטו שבגלל שלא אוהבים אותי לא רוצים לטפל בי אז הם מחליטים.
האם זה מקובל להתנהג ככה? האם הם בסדר מבחינה חוקית? ולמי אפשר לפנות כדי שיסכימו לטפל בי?

ציטוט

נשמע לי מאוד מוזר ומאוד חריג, וכמובן שאיני שופט או בורר ולא סמכות להחליט מה קרה שם. כדאי לפנות לנציבות קופת חולים ובמקביל למשרד הבריאות ואולי גם למשרד מבקר המדינה.
באפשרותך לדרוש העתק מלא של התיק הרפואי שלך ולבדוק מה נרשם שם לגבי הביקור במרפאה.
כל טוב,

התחברות

בודק...