פורום
ניווט בפורום

כתר זמני תוספת

ציטוט

עכשיו כמו שחששתי נפל הכתר הזמני הבעיה שנפל מהפה לכיור נפל ונשבר ל2 חלקים האם במצב כזה אפשר יהיה לתקן עד שיהיה כתר ויצליחו עם המדידות למרות שזה מתעכב או שיהיו חיעבים לעשות כתר זמני חדש ולקבוע עוד תור חדש.

ציטוט

כאמור אני לא יכול לנחש ולאבחן דרך האינטרנט באיזה שלב בהכנה הכתר הקבוע שלך נמצא או אם משהו קרה לשן עצמה וכולי. ולגבי הכתר הזמני שמתנדנד - יש לפנות בהקדם לרופא האישי שלך שידביק אותו היטב בחזרה. אן צריך לתקן או לעשות חדש - איני יודע

כל טוב,

ציטוט

אבל אם נשבר בכלל אפשר לתקן כי זה 2 חלקים ולא שווים במצב כזה בדרך כלל יש טעם בכלל לתקן? לא עדיף חדש?

ציטוט

אני לא יכול לנחש ולאבחן דרך האינטרנט באיזה שלב בהכנה הכתר הקבוע שלך נמצא או אם משהו קרה לשן עצמה וכולי. ולגבי הכתר הזמני שמתנדנד - יש לפנות בהקדם לרופא האישי שלך שידביק אותו היטב בחזרה.

כל טוב,

ציטוט

מאז שאין לי שם כתר גם כואב המקום זה הגיוני או שצריך להעיד / להדליק איתות שמשהוא לא תקין כי הרבה פעמים נפל והייתי בלי וזה לא כאב האם לאור זה הגיוני שמשהוא קרה והאם זה שאני שוחקת גם יש השפעה על המצב?

ציטוט

בהחלט ייתכו כאב ללא הכתר הזמני, במיוחד אם אין לך טיפול שורש בשן זו. בכל מקרה כדאי להגיע בהקדם למרפאת השיניים ושהרופא יחליט אם לתקן או לעשות חדש, ועד אז לא לאכול על השן הזו שום דבר.

כל טוב,

ציטוט

אני חוששת בגלל שיש כאבים ובגלל שעברתי כבר ניתוח וחוזר למצב אולי כבר להרים ידיים וכדאי כבר לעקור במקום כל העינויים והניסויים השן הזו אנחנו בבעיות איתה שנים ומהרגע הראשון עשתה בעיות ושום דבר לא מצליח בגלל זה חושבת אולי כבר כדאי כתר ושתל במקום כל הסיפור הזה . ויודעת את כל התהליך של השתל עברתי כבר אחד כזה. מה דעתך במיוחד שעברתי את כל התהליכים והנסיונות ולאור זאת שיש כאבים ומרגישה אחרת משאר הנפילות שהיו ובגלל זה שכבר נפל כבר גם אחרי הניתוח.

ציטוט

ההחלטה על שרידות השן (פרוגנוזה) והאם כדאי להילחם עליה או לעקור צריכה להיות משהו שאך ורק את והרופא האישי שלך שמכיר את המצב היטב יכולים לענות. לא אני.

כל טוב,

ציטוט

וזה שנשבר יכול להיות שיש עדיין בעיה והכתר לא מחזיק למרות ניתוח הארכת הכותרת? ואחרי שיעשו כתר זמני חדש רוב הסיכויים ולא תיקון יצטרכו בעקבות זאת לעשות את המדידות מחדש חל שינוי בעקבות כתר זמני חדש? ולגבי הכאבים בפעמים קודמות שקרה לא כאב אלא רק אי נוחות זה לא אומר שאולי קרה משהוא וזו כן שן שעברה חידוש טיפול שורש .

ציטוט

את ממשיכה לבקש ממני לנחש כל מיני אפשרויות בקשר למצב האישי שלך וכבר הסברתי שעלייך לפנות לרופא האישי, לי אין דרך מקצועית לעזור לך ולאבחן דרך האינטרנט.

כל טוב,

התחברות

בודק...