פורום
ניווט בפורום

כתר זמני תוספת

ציטוט

בסוף רציתי לעקור התעקשתי אבל לא ראו לא בצילום ולא במבט לא רציתי לתת עוד נסיון כי כבר כואב ונמאס נתנו אנטביוטיקה ואמרה אם זה יקרה עוד פעם היא מבטיחה לי שיעקרו אבל שאתן צאנס אחרון ובסוף הסכמתי כי אמרה שעקירה למעלה זה כבר עצם וסינוס ושאתן לה עוד קצת להיאבק על השן אז נסיון אחרון מנסים ומקווה שיצלח עם הכתר הקבוע.

ציטוט

זה בדיוק מה שהסברתי - אחרי עקירות ועוד באיזור סמוך לסינוס - כנראה יצטרכו השתלת עצם ואולי הרמת סינוס ולא רק שתל. אם אפשר להציל את השן - עדיף. גם רפואית וגם כלכלית. (וכמובן שזו רק עצה כללית ואיני יודע במדוייק לאבחן את המצב שלך...)

בהצלחה

כל טוב,

ציטוט

ניתן לשו הזאת באמת סיכוי הישרדות אחרון ניסתה אולי בכתר הקבוכץע באמת יסתדר ואין לי מה להפסידד עוד פעם אחת ניתן וזהו לעקור תמיד אפשר למרות שדי נמאס אבל סופגת פעם אחרוונה במיוחד כמו שאמרה השתלת עצם והרמת סינוס שמסבך את העניןן מקווה שיצליח מקסימום לעקור תמיד אפשר.

ציטוט

שמח שקיבלת את עצתי. חייבים לנסות, אם לא יצליח - לעקור תמיד אפשר.
בהצלחה!
כל טוב,

ציטוט

חזרתי אחרי כמה ימים היום האנטביוטיקה שוב לא פעלה וכאבי תופת . בסוף בדקו ועקרו , ואחרי העקירה אמרו שלא היה עוזר כלום מצאו משהו ועכשיו יהיה לאט לאט יותר טוב , ייקח בטח יומיים שלושה שממש ארגיש יותר טוב אבל לפחות כבר אחרי זה

ציטוט

כנראה שהיה סדק בשורש השן, מצב שאי אפשר לרפא.
מאחל לך החלמה מהירה
כל טוב,

ציטוט

וזה הגיוני שהאנטביוטיקה סיימתי את יומה השני ועוזרת מאוד זה לא אומר על חומרת המצב ובכל זאת שיעבור/לא יעבור לעשות בדיקה יסודית או צילומים במכון כבר לבדוק שזה לא קורה משהוא כי לדעתי אם הכל תקין לא היה צריך לכאוב פתאום למרות שיש לי רגישויות ושחיקה אבל למרות החלטתי לתת צאנס פשוט לא נראה לי הגיוני שאין שום דבר כי יש כאבים ועוד ממשיכים יומיים אחרי לקיחת אנטביוטיקה.

ציטוט

בוודאי שיש להמשיך בבדיקה מקיפה כולל צילומים לפי הנחיית הרופא בכדי לאתר מה גרם לדלקת ולכאבים, ולא להסתפק רק באנטיביוטיקה
כל טוב,

התחברות

בודק...