פורום
ניווט בפורום

עקירת שן

ציטוט

אני כמעט שבועיים מעקירת שן טוחנת עליונה השאלה האם זה נורמלי שנכנס לי עדיין שאריות למקום כלומר עדיין לאצנסגר וגם שמנקה בין השיניים ומצחצחת במקום העקירה יורדת טיפה דם למרות שאני עושה ממש בעדינות ומברשת רכה האם משהוא לא הבדר שזה קורה לי?

ציטוט

בהחלט ייתכן שהפצע לא נסגר לחלוטין, אם כי רק הרופא האישי יכול לבדוק ולקבוע אם הכל תקין.

כל טוב,

ציטוט

אם באמת אזור העקירה לא נסגר אפשר להשתמש יותר במי פה כדי לנקות יותר את השאריות מזון ודבר שני זה שיורד קצת דם לא עושה נזק לסגירה?

ציטוט

מי הפה - לא יותר מ4-5 פעמים ביום. לצחצח בעדינות את האזור שלא לגרום לפתיחת הפצע כל פעם מחדש.

כל טוב,

ציטוט

אני שבועיים אחרי עקירה והמקום רגיש במיוחד אחרי אוכל ואז מנקה ומצחצחת ואז מהניקוי יורד דם מדובר בלסת עליונה ושן טוחנת האם בעקבות שיורד טיפה דם ההחלמה איטית והאם באופן עקרוני לסת עליונה ותחתונה החלמה אחרת כי עברתי לפני שנה ויותר עקירה בלסת תחתונה וזה היה בהרבה יותר קל.
ולא יכולה להמנע מלנקות את המקום כבר עברו שבועיים וגם עדיין נתפס שם אוכל שמשגע אותי אבל האם מצב כזה מאט ומפריע להחלמה וזה עושה מסובך יותר וגם נזקים?

ציטוט

עניתי לך כבר כמה פעמים גם כאן וגם בשאלות אחרות. נא לקרוא את התשובות בעיון, ונא לפנות לרופא האישי המטפל במקרה שנראה לך שמשהו חמור מתפתח.

כל טוב,

ציטוט

האם באמת כל פעם שפוצעת ויורדת טיפה דימום מעכב יותר בצורה כזאת את ההחלמה שייקח נגיד יותר שבועות? והאם זה שיש לי עוד שבועיים כלומר כמעט חודש מהעקירה טיפול באותה לסת רק בצד אחר האם אפשר יהיה לטפל במיוחד שהמקום רגיש ויורד לי דם הרבה פעמיים למרות העדינות והרגישות כנראה המקום והעדינות שלי מאוד רגישה וכל פעולה גורם לי לטיפה דם או שזה מוקדם מדי יהיה לעשוו עוד מדידה או שכדאי בכל זאת לנסות אולי זה יסתדר.

התחברות

בודק...