פורום
ניווט בפורום

שן חותכת

ציטוט

יש לי כאב בשן חותכת קדמית עליונה ומקווה שזה ייגמר בסוף בסתימה למרות שלא בטוחה בכלל ואם זה לא ייגמר ואצטרך כן טיפול שורש האם הטיפול שורש אמור להיות לא ארוך ומסובך בגללל שזו שן חותכת ואין הרבה שורשים והאם בגלל שזו שן קדמית האם הסתימה הזמנית/ מבנה / כתר זמני יבלטו מאוד לעומת ויראו לעומת שן טבעית והאם אם אחכה עוד חודש שיבדקו עד התור שיש לי אצל הרופאה במילא זה יהיה נורא כי כרגע הכאבים עדיין נסבלים לא נעים /מעצבן /לפעמים כאב קל האם זה יכול להתפתח במהירות במיוחד שלא אוכלת כמעט כלום מתוקים ?

ציטוט

אם יש צורך בטיפול שורש אני ממליץ לא לדחות אותו ולסיים בהקדם.
לגבי קלות ביצוע - בדרך כלל בשן חותכת קלב בהרבה לבצע טיפול שורש לעומת שן טוחנת, אם כי גם בשן חותכת לפעמים יש תעלות עצב מתפצלו או מפותלות שמאוד מקשות על הטיפול.
לגבי מבנה וכתר בשן קדמית - אני ממליץ אישית על ביצוע הנ"ל ללא מתכות - בריא יותר ואסתטי יותר.

כל טוב,

ציטוט

זה כואב בעיקר אחרי אכילה ושתייה ונמשך כמה זמן ? וזה נמשך זמן מה עוד אחרי האם זה מחשיד לטיפול שורש ? ואם זאת הבעייה זה יפה יהיה לבקש שיסתכלו לא רופא המשקם אלא רופא אחר כירוג שבמילא יש תור , ואם יש בעיה אז שיעביר אותי לרופאה הרגילה מה היית עושה הבעיה שאני לא לגמרי בטוחה גם אם זה חור / טיפול שורש או רגישות למרות שאני יודעת שרגישות לא אמורה להמשך הרבה מעבר לגורם הגירוי אבל תקן אותי אם אני טועה?

ציטוט

כאב שנמשך זמן מה לאחר אכילה ושתייה ולא חולף לאחר מספר שניות בודדות בהחלט מחשיד לדלקת בעצב השן שתצריך טיפול שורש. אם להתייעץ עם עוד רופא אזי עם מומחה לטיפולי שורש.

כל טוב,

ציטוט

טוב אשאל את המומחה שהולכת ואם יראה או יחליט שהרופאה תראה אז יכניסו איפה. אבל מה שאני מתארת לא יכול להיות גם סימפטום של רגישות מאוד גבוהה וגם עקב שחיקה?

התחברות

בודק...