פורום
ניווט בפורום

אחריות על שבירת שן

ציטוט

שלום רב מבקשת להתייעץ במקרה שקרה לי , רופא השיניים שלי המליץ על טיפול שורש וכתר לאחת השיניים שלי ואכן זה מה שעשיתי. לאחר הרכבת הכתר היו לי סימפטומים שהציקו לי רגישות בשן וגם ריח מאוד לא נעים , ניגשתי לרופא שצילם ואמר שהכל בסדר , לאחר זמן קצר נוסף שהסימפטומים המשיכו שוב ביקרתי אצל הרופא והא החליט להוריד את הכתר לבדוק מה קורה שם , בזמן הורדת הכתר שהתעקש לא לרדת בקלות חלק מהשן נשברה וגם המבנה , הרופא לא מצא שום ממצא , ותיקן את המבנה אבל כל כמה זמן הכתר נפל ונדרשתי לבוא ולהדביק שוב את השן שוב ושוב עד שהרופא אמר שצריך להוציא את השן ולשים שתל מאחר ואין שן שתתמוך את הכתר.
שאלתי היא האם חלה האחריות על שבירת השן על הרופא ועל השלכות המקרה , הוצאות השתל+הכתר הדרושים עכשיו? הוצאתי על טיפול השורש והכתר 4500 ש"ח ואחרי פחות משנה כשלא רוויתי רגע של נחת מהטיפול הזה אני נדרשת להוצאות על שתל וכתר , האם הרופא מחוייב להשתתף בהוצאות הנדרשות? תודה

ציטוט

אין חוק ספציפי בנושא וכל רופא ינהג אחרת במרפאתו לגבי המשך הטיפול או סיבוכים מתוכנית הטיפול המקורית. יש להבין כי לכל טיפול עלולים להיות גם סיבוכים. במקביל הרופא צריך להסביר זאת לפני קבלת אישור מהמטופל בכדי לטפל.

כל טוב,

התחברות

בודק...