פורום
ניווט בפורום

כתר זמני

ציטוט

שלום רב
ליפני כחודשיים הדביקו לי כבר זירקוניה באופן זמני על מנת שנוכל לבחון אפשרויות תיקון, עקב המון בעיות שאין לי צורך לפרט אני מעוניינת להתחיל את התהליך מחדש אצל רופא אחר, תהליך שייקח זמן. בגלל שאני צריכה לברר על הרופאים וכמובן העלויות אותם אני צריכה להביא בחשבון, רציתי לדעת מכיוון שזאת בסופו של דבר השן הקבוע, כמה זמן היא יכולה להחזיק מעמד בדבק הזמני, והאם, אם היא לא נופלת אני יכולה לקחת את הזמן עד התחלת הטיפול מחדש?

ציטוט

שלום,
איפ אפשר לדעת כמה זמן יהיה מודבק היטב הכתר עם הדבק הזמני, קחי בחשבון לא רק חוסר ביטחון באכילה, אלא אפשרות של בליעה מתוך שינה, למשל, נפילה מהפה, וכולי. לאורך זמן ייתכן אף ריקבון מתחת לכתר בשל דליפת חיידקים מתחתיו, בגלל שהדבק הזמני חלש ומתמוסס עם הזמן.

בקיצור, כדאי בהקדם לסיים את הפרוייקט

כל טוב

ציטוט

לפי מה שאתה אומר אני יכולה להסיק שעדיף לי אפילו להדביק קבוע ולאחר מכן להמשיך לחפש רופא אחר ואז לתקן?

ציטוט

לא זה מה שרשמתי, ובטח לא להדביק באופן קבוע כתר שאינך מרוצה ממנו.
את צריכה להחליט מי יטפל בך, הרופא המקורי או רופא אחר, ולטפל בהקדם האפשרי

כל טוב,

ציטוט

אנסה לנסח את עצמי יותר ברור (ותודה רבה על הסבלנות 🙂 )
כרגע אני לא מרוצה בכלל מהכתר ואני יודעת בוודאות מוחלטת שאני אשנה אותו, אבל מכיוון שכבר ניסו לתקן אותו 3 פעמים והם חוזרים על אותם שגיאות, הבנתי שלצערי הרב או הרופא או המעבדה או שניהם גרועים ואני צריכה למצוא מקום אחר.
הבעיה שמעבר ללמצוא רופא חדש ולעשות בדיקות מקיפות ביותר על האיכויות והיכולות שלו ושל המעבדה, זה תהליך שעולה לא מעט כסף שאין ברשותי כרגע ויכול להיות שייקח לי מס' חודשים לחסוך בשבילו, בנוסף בגלל הטענה של הרופא והמעבדה שהמרווח בין השיניים שלי שלא שווה לשן המקבילה, הם תמיד יעשו שן שונה, אני מניחה שאצטרך לשלב יישור שיניים קל, שזה עוד סכום לא קטן של כסף. (למרות שבגלל שיש לי פלטה מהיישור בעבר הסתכלתי על השיניים והם היו נראות ממש באותו הגודל והצורה ולא היה ביניהם מרווח)
השאלה האם במצב הזה של חוסר הוודאות לגבי הזמן שייקח, עדיף לי להדביק באופן קבוע, או למרות זאת לחכות ולשכנע אותם פעם בחודש להדביק מחדש עם דבק זמני?

התחברות

בודק...