פורום
ניווט בפורום

חור בשן

ציטוט

בהמשך לשאלתי לפני כמה ימים:
השאלה היא הכאבים לא כל הזמן אלא הולכים ובאים ובזמן ההברשה זה הכי כואב באכילה לפעמים כן ולפעמים לאף ולעיתים גם ממשיך זמן מה אחרי הארוכה ומטריד איזה זמן מה וגם העוצמה לא זהה וגם בניקוש בנקודה מאוד ספציפית האם זה הגיוני והאם זה סובל דיחוי לקצת עד התור שיש לי בעוד שבועיים! והאם זה נראה כמו שמצריך שורש או משהו אחר ומה עושים באמת אם זה צורך בשורש על שן שיש בה סתימה מורידים את הסתימה בדרך כלל או איך הולכת בכלל הפרצדורה?

ציטוט

אי אפשר לאבחן מצב כזה דרך האינטרנט, בוודאי ללא צילומי רנטגן ובדיקה, לכן אענה באופן כללי -אם יש החמרה במצב והכאבים מתגברים, בקשי מהמרפאה שיקדימו לך את התור, ולו רק לצורך עזרה ראשונה

בהצלחה,

ציטוט

That int'hgsis just what I've been looking for. Thanks!

ציטוט

רציתי אבל עוד שאלה האם יש כזה דבר שיש שעות רבות שאין שום כאב ואחרי כך מגיע כאב לא תמיד בזמן או פעולה מוגדרת שלוקח איזה חצי שעה-שעה עד שעובר האם זה הגיוני כזאת תופעה כלומר הצורך בסתימה ו/או טיפול שורש לא צריך להיות כאב הרבה יותר חזק וארוך ולעיתים יותר קרובות?

ציטוט

That's a cunning answer to a chglienalng question

ציטוט

כן, בהחלט יכול להיות מה שאת מתארת, אין חוקים אבסולוטיים. כבר ראיתי פעמים רבות ריקבון עמוק בשן כלשהי, ולמטופל בכלל לא כאב. ומצד שני יש שיניים שבכלל ללא חורים, אך מאוד רגישות.
כך שהפתרון הוא בבדיקה מקיפה ויסודית במרפאת השיניים

כל טוב,

התחברות

בודק...