פורום
ניווט בפורום

רגישות בשן

ציטוט

האם רגישות בשן יכולה להיות מעל חודש , למרות השימוש במשחה לשיניים רגישות או שזמן כזה זה כבר סימן למשהו אחר? כי לפי מה שאמרו כרגע לא רואים במבט ונראה הכל תקין מציעים שאחכה עוד קצת ובביקור הבא נבדוק שוב ונראה אם יש החמרה או לא? ואם זה משהו אחר כלומר חור או שבר תוך כמה זמן זה מתפתח למצב חזק יותר בדרך כלל , אם כבר חודש אם זה מצב כזה של חור המצב כבר היה אמור להחמיר?

ציטוט

עדיין אם האבחנה לא ודאית הייתי מנסה משחה לשיניים רגישות, תחליפי את הסוג לחברה אחרת ותנסי עוד חודש. לכל יצרן יש מרכיב אחר במשחה נגד רגישות, ואין לדעת מראש איזו משחה תועיל לכל מקרה.
כמובן אם מחמיר, גשי בהקדם למרפאה

כל טוב,

ציטוט

מה הזמן ההגיוני שאם לא עוזר צריך לחפש משהו אחר . אם עוד חודש לא יעבור זה כבר משהו אחר? והאם לפעמים יש גם כאב לחם/קר ולעיתים ספונטני יכול עדיין להצביע על רגישות או משהו אחר . אני כמובן ינסה עוד קצת זמן במשחה אחרת אבל התסמינים שאמרתי עדיין הגיוניים לרגישות?

ציטוט

בהחלט כל הסימנים שהעלית מתאימים לרגישות צווארית, התופעה שתיארתי מקודם. אך יש לקחת בחשבון שייתכן גם חור שעוד לא גילו, או סדק בסתימה ישנה שעוד לא גילו. כמובן יש לוודא שאין דלקות חניכיים.
אין ממש ברירה, אם הרופא לא מוצא שום דבר אחר, יש לנסות בסבלנות לצחצח עם משחת שיניים נגד רגישות
וכאמור לכל סוג משחה לתת לפחות חודש ניסיון.
במרפאה ניתן למרוח על שורש חשוף חומרים שונים להקל על הרגישות , אך זהו פתרון זמני.

כל טוב,

ציטוט

מישהו אמר לי גם היום ללא קשר לרופאה רוצה לשמוע את חוות דעתך אבל שכאבים סופנטנים ללא קשר לקור/חום או בכלל אחרי אכילה זה בדרך כלל טיפול שורש שצריך האם זה נכון במיוחד שמדובר בסתימה קיימת?

ציטוט

בהחלט יכול להיות דלקת בעצב, אך גם יכולה להיול למשל בעיית חניכיים מקומית, כמו למשל דלקת חניכיים קשה, או דחיסת מזון שנתקע ברווח בין 2 שיניים, וכולי.

כל טוב,

התחברות

בודק...