פורום
ניווט בפורום

זיהום

ציטוט

שלום רב
אז ככה זה התחיל שהיו לי כאבים ודלקות חניכיים ניסיתי שטיפות עם קורסודיל מלח לא עזר במשך תקופה ארוכה אחרי כמה זמן החמיר לי ואמרו שיש לי אבנים בשיניים ולאחר מכן עוד יותר החמיר עד שהיו לי כאבי טופת לא יכלתי לישון הלכתי לרופא שיניים אמר שיש לי חור ואני צריכה טיפול שורש וכתרים וממש כל הפה הרגשתי רדום והאף היה רדום והרגשתי נפוח כאילו קשה לנשום מהאף עשה לי סתימה זמנית עד הטיפול שורש שזה רק עוד שלושה שבועות אני יעשה היה לי גם חום השאלה שלי אם אני צריכה אנטיביוטיקה כי החניך אדום ונפוח שאלה שנייה האם זה לא הרבה לחכות לטיפול שורש שלושה שבועות או שצריך לעשות זאת בדחיפות? תודה ןחג שמח

ציטוט

ראשית אין להתפלא שיש מצב חירום, אם יש הרבה אבנית יהיו דלקות חניכיים זיהומיות, ואם יש הרבה חורים יהיו דלקות בעצב השן באחת השיניים או יותר. ולכן חבל שהמצב כך וכדאי לטפל באופן יסודי ולא רק במצבי חירום.

שנית, איני יכול לאבחן וקבוע מה עשו לך ומה כדאי לעשות - יש מצבים שבהם הרופא מפנה לטיפול שורש לאחר שהוא מבצע בעצמו טיפול עזרה ראשונה שנקרא "אקסטירפציה", ויש פעמים שהרופא גם נותן מרשם לאנטיביוטיקה .  אני לא יכול להמליץ מה לעשות ובוודאי לא להמליץ על סוג התרופה , רק הרופא האישי יכול לבצע הנ"ל. ממליץ לך ליצור קשר איתו אם המצב החמור נמשך ואין הקלה, בוודאי לא להמתין כך 3 שבועות.

רפואה שלמה וחג שמח 

התחברות

בודק...