פורום
ניווט בפורום

רישום רופא שיניים

ציטוט

שלום,
לפני כשבועיים, הגעתי למרפאת שיניים ידועה בעיר מגוריי אצל רופאה שהמליצה על מתן אנטיביוטיקה ולאחר מכן טיפול שורש. (עקב דלקת בשן 36).
הגעתי לטובת טיפול השורש לרופא אחר ששמעתי עליו המלצה והתכוונתי להמשיך איתו הלאה את הטיפולים ועדיין הייתי כאובה.
הוא המליץ שוב על לקיחת אנטיביוטיקה ולאחר מכן עקירה ושתל. כמו כן, המליץ באותו טיפול על עקירת השן הסמוכה לה וגם לה שתל (דבר ידוע לי) ובטיפול אחר עקירת שן הבינה, אבל לא דחוף עכשיו. (הכל מצילום אחד).
הוא הסביר והיה אדיב ונשמע שדבריו הגיוניים.
מספר דברים בהתנהלותו ובהתנהלות מנהל המרפאה לא היו נראים לי וגרמו לי לחוש אי נוחות גדולה מאוד. בין היתר, ההתעקשות לעשות את הטיפול אצל אותו רופא, למרות שהיה רק עוד שבועיים (ובנתיים"קחי משכך כאבים, אין מה לעשות"). מנהל המרפאה קבע את התור ולא המזכירות (?), חשתי בלחץ מצידו של מנהל המרפאה לשלוח בקשה לאישור של הביטוח (למרות שעדיין לא ביצעתי הערכה לתכנית כללית של הפה) ועוד כל מיני התנהגויות שלבסוף הביאו אותי לקום ולעזוב.
לאחר מכן, ניסיתי לברר על הרופא באינטרנט ולא מצאתי מידע, כמו כן לא מצאתי את שמו במאגר הרופאים באתר הזה.
איך אני יכולה לדעת האם הוא רופא מורשה? ובכלל איך ניתן לדעת שלא מרמים אותי ו"דוחפים" לי טיפולים שלא לצורך?
זה מאוד מטריד אותי כיוון שאני בחרדה גדולה מרופאי שיניים ולא הייתי רוצה לעשות נזק גדול יותר ממה שהבאתי את עצמי כבר.
תודה על הסיוע

ציטוט

באתר האינטרנט שלנו ובמנוע החיפוש רשומים רק רופאי שיניים שהינם חברי ההסתדרות לרפואת שיניים, ויכול להיות שמסיבה זו לא מצאת את שמו. ייתכן וגם לא כתבת נכון את שמו. תבדקי זאת וכן אפשר לבדוק באתר האגף לבריאות השן במשרד הבריאות. אם עדיין לא תמצאי - אפשר לכתוב באתר משרד הבריאות פנייה ושאילתא, ויענו לך. 

התחברות

בודק...