פורום
ניווט בפורום

בעיות רבות בשיניים בלסת העליונה

ציטוט

ערב טוב

אני בת 45+ 5 שנים הייתי במרפאה שהסיעת לקחה מידות לכתרים, והטכנאי גם - ורופאת השיניים הפסיקה באמצע עקירה כי התעייפה והלכה למחשב. וכן בוצעו לי טיפולי שורש שנאמרו על ידי הרופא שעבד עימה שהם ימנעו לי בעתיד עקירות. עד שהגעתי למסקנה הטובה לעזוב ועכשיו אני מטופלת על ידי רופא מקצועי אינושי סבלני וכל המעלות הטובות בו הוא תיקן את הנזקים בלסת התחתונה וכן עשה לי שתלים בלסת התחתונה- תיקון מושלם לבעיות שהיו במרפאה הקודמת. ובלסת העליונה ביצע עקירות של השיניים האמצעיות וכן ביצע לי כתרים אמיתיים וטובים וחזקים שלא נופלים. בשנה שנתיים האחרונות התחילו לי בעיות בלסת העליונה רבות ומרובות - וכל פעם אנו דוחים על ידי אנטיביוטיקה. כי הרופא אומר שבמצב הגרוע בלסת העליונה לא ניתן לבצע שתלים - אולי בהמשך וצריך לעקור בין 12-15 שיניים בבת אחת - אפילו שנאמר לי במרפאה הקודמת שהם עברו טיפולי שורש. ולעשות תותבת. יש לי בעיות קורדינציה ואני נחנקת שלוקחים לי מידות. ועל כן אנו מנסים לדחות- וגם בגילי כבר תותבת זה קצת לדעתי מוקדם. מה דעתך?

תודה

ציטוט

אינני מאבחן אלא מייעץ באופן כללי - מסיבות אלו ואחרות הגעת למצב שהרופא האישי שאת סומכת עליו קבע ששי צורך בעקירות אך הטיפול נדחה ונדחה. המצב רק מחמיר ועלול להיות שגם עצם הלסת הבסיסית הולכת ונעלמת במשך השמן בעקבות הדלקות, וחבל . בכל מקרה גם אם תבוצע תותבת אני מניח שהיא תהיה זמנית בלבד, והוא יציע לך ביצוע שתלים בהתאמה למצב בפה והרכבה של שיקום קבוע עליהן (יש אפשרויות רבות לטיפול מסוג זה, והוא יסביר לך באופן אישי על מה שהוא מציע).

נכון, לא נעים לשמוע ובמיוחד שזה בגיל צעיר - אבל כנראה שאין ברירה. חבל על הזמן ועל הנזקים  המצטברים, ובמיוחד אם מצאת כדברייך רופא מקצועי וסבלני. כדאי לטפל ובהקדם

התחברות

בודק...