פורום
ניווט בפורום

מוגגגגללה שיוצאת מההחניכיים

ציטוט

שלשום יצא לי פצע והוא מוציא מוגלה, הפצע יצא מעל שן שצריכה טיפול שורש. האם המוגלה אומר שזה החמיר? האם זה יכול לעבור לבד והאם זה יכול להיות מסוכן? בקיצור האם יש סיבה לדאגה?

ציטוט

המקום ממש לא מבריא לבד וגם לא בזכות האנטיביוטיקה, ההקלה בכאב הוא בגלל שחלק מהמוגלה התנקזה דרך עצם הלסת אל החניכיים ומשם הופרשה החוצה, ואין להשאיר את המצב כך. יש לבצע טיפול שורש מלא ואחריו בדרך כלל גם מבנה וכתר

תיאור ואיורים אפשר למצוא כאן:  חורים בשיניים, טיפול שורש, מבנים וכתרים - תשובות לשאלות נפוצות

ציטוט

זו סיבה לדאגה גם לזיהום אפשרי והחמרת הדלקת, וגם לאובדן עצם לסת באיזור ותתכן גם ספיגה של השורש ונזק בגלל הדלקת, דבר שמסכן את המשך ההישרדות של השן. על כן לא לדחות את הטיפול אלא להגיע בהקדם. 

ציטוט

אני באמת לא מבינה... הרופא בכוונה לא טיפל לי בה... הוא אמר לי לשתות אוגמנטין שבוע ואז לבוא שוב.. האם לחזור אליו לפני שעבר שבוע?
יום אחרי שהתחלתי אוגמנטין יצא לי הפצע ומאז שיצא לי הפצע אני מרגישה כאב אבל הרבה יותר קל. אולי זה אומר שהמקום מבריא לבד?
אני לא מבינה כלום בטיפולי שיניים האלה... פעם ראשונה שקרה לי ככה... אני מפחדת לשמוע שהמוגלה הזה אומר עקירה.

ציטוט

המקום לא יכול להבריא לבד בלי לפחות טיפול שורש כי הזיהום בשורש גורם לדלקת שלך, אם תחכי הרבה זמן בלי לטפל בגורם לדלקת היא יכולה להתפשט ואז ייגרם נזק גם לשיניים שליד השן הבעייתית שלך ואז תצטרכי במקום 1 לעשות 3 טיפולי שורש או יותר גרוע. אם את רוצה להיות בטוחה את צריכה ללכת למומחה לטיפולי שורש לקבל חוות דעת אם הוא יכול לעשות טיפול שורש להציל את השן (כמובן שהוא לא יבטיח לך 100% הצלחה)

התחברות

בודק...