פורום
ניווט בפורום

עקירת שיניים בחולה בסיכון גבוה

ציטוט

שלום, אימי אושפזה במחלקה פנימית בבית חולים לפני חודשיים בחשד לדלקת בשתן/ריאות, טופלה באנטיביוטיקה אולם ללא ממצאים פתולוגיים חד משמעיים,לאחר כחודש אובחנה בכלל כאב שיניים בשתי שיניים עם דלקת מתקדמת שיש לעקור, ניתן לה מוקסיפן ל5 ימים 3 כדורים ביום שהפחיתו את הנפיחות בלחי שלא אובחנה על ידנו לצערי בזמן.
תור לעקירה השיניים נקבע כחודש וחצי לאחר האבחון בשל עומס במח' כירורגיה פה ולסת בבית החולים משום שמוגדרת כחולה בסיכון גבוה.
סובלת מסכרת,לחץ דם ודמנציה וסקולרית. הם מאושפזת בבית חולים עם חום גבוה ולדעתנו הסימפטומים הם בשל השיניים.
הומלץ לנו לנסות לעקור את השיניים ההרשמה מלאה בשל אי שיתוף פעולה כחולת דמנציה אולם אנו חוששים בשל מחלות הרקע, יחד עם זאת מבינים שאין ברירה. הרופא המליץ לנסות הרדמה מקומית אך במידה ולא יוכל להמשיך עם הרדמה מלאה.
שאלתי היא האם דלקת שכזו בשיניים יכולה לגרום לסימפטומים של דלקת כללית אשר אינה נראית בבדיקות דם?
האם הרצון לבצע את הטיפול בבית חולים מוצדק?
ובאופן כללי איך מוצאים את הרופא הכי טוב לביצוע הפעולה בין אם הרדמה מקומית או כללית וכל מה אתם מבין השניים הייתם ממליצים.
איזה שאלות עליי לשאול את הרופא בכדי להגיע לאבחנה חד משמעית שהסימפטומים לדלקת הם אכן מהשינויים?
להבנתי בבתי החולים אין טיפולי שיניים בחירום במסגרת אשפוז, מה אתם הייתם עושים?
סליחה על כמות השאלות אבל אנחנו באמת אובדי עצות

ציטוט

צר לי לשמוע על מצב בריאותה של אמא ואני מאחל החלמה מהירה ורפואה שלמה . לגבי השאלות, אין לי כמובן יכולת לדעת ולאבחן. במצב שתיארתם היא חייבת להיות מטופלת במרכז רפואי ולא במרפאה פרטית, והטיפול יבוצע ע"י מומחה לכירורגיה פה ולסת ו/או מומחה לרפואת הפה, תוך כדי ניטור בדיקות הדם והתייעצות ושת"פ עם הרופאים שמטפלים בה בשל מחלות הרקע שלה

התחברות

בודק...