פורום
ניווט בפורום

בעייה ופחד בכתר זמני

ציטוט

יש לי כתר זמני שכבר כמה חודשים מאילוצים חוץ מזה לא נוח והרבה פעמים נכנס יותר מזון משיניים אחרות שנראה לא תקין ומרגישה שמציק ולא ככה צריך להרגיש לפעמים כאבים קלים וביומיים השלושה מדי פעם שאוכלת שותה בעיקר קר מרגישה כאב מזה האם זה אומר משהוא האם יכול להיות שהשתבש משהוא?

ציטוט

אני חושב שענית לעצמך, לא? כדאי לקבוע בהקדם תור לרופא האישי שלך ולסיים את התהליך 

ציטוט

מאילוצים נאלצתי לדחות עכשיו נחזור אבל כל התהליך יעקח איזה חודש חודשיים האם כדאי בינתיים כתר זמני חדש אמור לפור את כלהבעיות /תחושות והבעיה שהכי מלחיצה תחושת הכאב אחרי קור מה שלא היה כלמהזמן מה זה אומר על מה זה יכול להצביע? האם יכול להיות סעיה מסובכת יותר שמשהוא הסתבך?

ציטוט

ייתכן וכתר זמני חדש יהיה יותר נוח ויפתור את בעיותייך, אך אם יש דלקת חניכיים או עששת למשל הרי שצריך גם לטפל בזה ולא רק להחליף את הכתר הזמני 

ציטוט

ברוראציין את הבעיה ויבדקו אם רק בעיה בכתר זמני או מעבר לזה אבל יכול להיות שהבעיה רק כתר זמני שלא מותאם או נוצרה בעיה ולכן כל הבעיות הנ"ל.

ציטוט

הכל יכול להיות. גם יכול להיות שהכתר הזמני היה מצויין ומדוייק, ובמשך הזמן נשבר חלק קטן ממנו ומכאן הבעייה. שוב, זה רק ניחוש ודוגמא  למה שקורה אצלנו במרפאות כל הזמן, אנשים דוחים את החלפת הזמני לקבוע ואז מסתבכים לעיתים וחבל. גשי לרופא האישי שלך ואני בטוח שהוא יפתור את הבעייה 

התחברות

בודק...