פורום
ניווט בפורום

הארכת כותרת בשן טוחנת תחתונה

ציטוט

שלום אמרו לי שהניתוח מסובך יותר בשן טוחנת תחתונה במיוחד כמו אצלי האחרונה כלומר טוחנת שניה , כי אין לי בינה כבר והאם זה שיש לידה כתר אמרו לי אולי כדאי להוציא את הכתר ולעשות חדש כדי שיוכל לעשות לי את הניתוח בלי בעיה האטם הדבר נכון רוב הסיכויים שתהיה פגיעה וגם כדאי למנוע את זה ועוד שאלה אולי אצטרך גם הכי למעלה טוחנת שניה וגם שם יש כתר למעלה גם שם יהיה כדאי להוריד או הבעיה בדרך כלל מורגשת יותר באיזור למטה למעלה פחות בעיה ודבר שני אם באמת אצטרך את 2 המקומות לעשות ניתוחים האם אפשר את שתיהם ביחד או שזה לא כדאי וקצת מסוכן כי צריך ב-2 המקומות לשים חומר הרדמה ועושה את זה מסובך במיוחד ש-2 השיניים טוחנות , תודה.

ציטוט

אני לא יכול לקבוע אם תצטרכי להחליף בשיניים הסמוכות כתרים או לא, זה תלוי בתוצאות הסופיות לאחר הניתוחים להארכת הכותרת ולאבחנת הרופא האישי שלך. האם לעשות את שניהם בבת אחת? אין סיכון רפואי מיוחד ותחליטי עם הרופא שלך מה הוא ואת מעדיפים

ציטוט

אבל אם חושבים שיהיה בעיה לפני הניתוח לאנכדאי להסיר לפני מאשר שיגיד שלא יוכל מומחה החניכיים לעשות ככה ושוב לבזבז סתם זמן . אין סיכוי שהרופאה המשקמת תוכל להביו ואם תחשוב שכן להוריד כבר. ועוד שאלה בקשר לזה אם יורידו את הכתר לא יצטרכו שוב לעשות טיפול שורש בעקבות זאת רק כתר זמני חדש במיוחד שהכתר הקבוע עדיין עם דבק זמני ובתקווה שייצא בקלות ולא יצטרכו גם מבנה?

ציטוט

אני לא מבין למה את מתעקשת לרשום עוד ועוד שאלות בנושא, כשאני מסביר שרק אפשר לתת מידע כללי באינטרנט ואת המידע לגבי מצבך האישי רק הרופאים שבודקים אותך ומטפלים בך יכולים לתת? 

התחברות

בודק...