פורום
ניווט בפורום

צבע לבן במקום שצריכה להיות שן

ציטוט

שלום אני יודע שזה לא כל כך הגיוני. אני בן 30 לפני שנה עקרתי את שן 26 ולא עשיתי שתל ואני גם לא רוצה לעשות. אתמול התחילו כאבים נוראיים ויש בבשר צבע לבן. מה הסיכוי שגודלת לי שן חדשה?

ציטוט

סיכוי קלוש מאוד, בגיל זה לא בוקעות שיניים ובוודאי לא במקום שן טוחנת קבועה נעקרה.

עליך לגשת לרופא האישי שלך בהקדם ולקבל איבחון מקצועי כולל טיפול

ציטוט

מה זה עוד יכול להיות?

ציטוט

אינני עוסק בניחושים באינטרנט, עליך לעבור בדיקה מקצועית ויסודית ע"י הרופא האישי שלך 

ציטוט

יש לי שאלה נוספת- שנה שעברה כשעקרתי את השן חברים אמרו לי שאם עוקרים שן אחת בלי לשים תותבת צריך לעקור את השן המקבילה. לכן לא המשכתי בתכנית טיפול. לא רציתי לשאול את הרופא כדי לא להכניס לו רעיונות... האם זה נכון?

ציטוט

ממש לא נכון שצריך לעקור גם את השן המקבילה באופן אוטומטי. מה שהחבר שלך התכוון, ובצד, זה יש להמשיך את הטיפול, כיוון שברוב המקרים אם עוקרים שן עלולה להיות תזוזה של שיניים בכיוונים שונים, וליצור הפרעות סגר ובעיות חניכיים, למשל. על כן אם מצב כזה יחמיר עלולה להיות בעייה גם בשיניים שלא היו זקוקות קודם לטיפול

חוסר שיניים והפרעות סגר– למה חשוב לשחזר שיניים חסרות? 

ציטוט

יכול להיות שעקרו לי רק חצי שן?
מסיונך דברים כאלה קורים? מה עושים במקרה כזה?
מתלבט אם ללכת לרופא שיניים הכאבים כבר לא חזקים כמו בהתחלה רק אם אני חושב על זה אני מרגיש אותם. בסוף זה יהיה סתם רגישות... אני יודע שתמליץ ללכת לרופא כי אתה רופא, אבל בכל זאת אודה לתשובה מנסיונך לפני. מה אני יכול לנסות בבית אולי יעזור. אפשר להעלות תמונה לכאן?

ציטוט

באופן תיאורטי יכול להיות שנותר שריד מהשן לאחר העשיקרה בתוך עצם הלסת ועכשיו הוא יוצא החוצה. אך אני מדגיש, זו רק תשובה תיאורטית, וכן - עליך לגשת למרפאת השיניים שלך לבדיקה וטיפול בהתאם לאבחנה ולא להסתפק באינטרנט 

התחברות

בודק...