פורום
ניווט בפורום

כאבים לאחר סתימה עמוקה

ציטוט

שלום
הייתי בטיפול אצל שיננית שהמליצה לי להיבדק ע"י רופא שיניים כי חשבה שיש לי חור בשן. ניגשתי לרופא השיניים והוא אישר לאחר צילום כי ישנם 3 חורים קטנים ושעליי לעשות סתימה. יש לציין שלא היו לי כאבים בכלל! אך מכיוון שאמר קבעתי תור ואכן הוא עשה לי שלוש סתימות בשלוש שיניים טוחנות צמודות. לאחר הטיפול סבלתי מכאבים במשך חודשיים במקום הסתימה, לא יכולתי לאכול באותו צד, לא לשתות משקאות חמים או קרים ובכלל באופן כללי איכות הלעיסה שלי נפגמה קשות. מאז עברו ארבעה חודשים ועדיין אני לא יכולה לשתות משקאות קרים מדיי ונהיו לי כאבים בכל הפה ובחניכיים ואני מרגישה שממש נהייתה לי טראומה בכל השיניים כתוצאה מהטיפולים. האם כל זה הגיוני?? כמובן שניגשתי לרופא לאחר שבוע מהטיפול והוא אמר שאחת הסתימות הייתה סתימה עמוקה ולכן הכאבים, ואם לא יחלפו ייתכן שאצטרך טיפול שורש. אני חייבת לציין שלפני הטיפול הזה לא הייתי אצל רופא שיניים בערך 20 שנה, וזאת כיוון שאני שומרת על צחצוח שיניים וגם ניקיון עם חוט ומאוד מקפידה. ולכן אני לא מבינה איך נפלה עליי הצרה הזאת.
תודה.

ציטוט

ראשית זה שאין כאב לא אומר שאין חור בשן, בהחלט יש מקרים שאנו מגלים בצילומי הרנטגן או בבדיקות הקליניות חורים ולמטופל עדיין לא כואב. ובהחלט יש לטפל גם בחורים כאלו בהקדם, הרי ככל שעובר הזמן החיידקים גורמים להעמקת החור והריקבון, המצב מחמיר והטיפולים מסתבכים ומתייקרים.

שנית, אין לי כל דרך לאבחן מה מצבך דרך האינטרנט. אם יש כאבים שהולכים ומחמירים, והחור מגיע לעצב ונוצרת דלקת בעצב, יהיה צורך בטיפול שורש. לפני שזה קורה כדאי לבצע בדיקה שוב עם הרופא האישי שלך, להחליט אם להחליף סתימה למשל, או לבצע כיפוי מוך למשל, או שאין ברירה וצריך משהו תקין 

התחברות

בודק...