פורום
ניווט בפורום

שאלה שלא קשורה קשר ישיר לרפואה

ציטוט

אשמח לשאלה שלא קשורה באופן ישיר לרפואת שיניים. אני רואת חשבון ואחד הלקוחות במשרד שבו אני עובדת הוא רופא שיניים. השנה פעם ראשונה הכנתי לו את הדוח והיום הוא בא לחתום. בגדול- רופאי שיניים זה הפחד הכי גדול שלי, אני מזניחה את השיניים בגלל זה למרות אני מודעת לזה שאני צריכה שלושה טיפולי שורש ועוד כמה שחזורים. בקיצור כשנפגשנו גיליתי אדם מאוד נחמד וחשבתי לעצמי שאולי אנסה לקבוע תור אצלו. השאלה היא האם זה פאדיחה להיות מטופלת שלו? האם זה מקובל או שאפילו לא אנסה לבקש? לא רוצה שתהיה פאדיחה... איך היית מגיב אם רואה החשבון שלך יבקש לטפל אצלך?
להדגיש שאני לא בנאדם רגוע- מאוד פחדנית על הכסא של רופא השיניים.

ציטוט

דווקא מאוד קשור לרפואה ולרפואת שיניים, אך באותה מידה את יכולה לשאול עצמך אם למשל לקוח שלך שהוא עו"ד היית מסוגלת לבקש שייצג אותך במשפט, האם ללקוח שהוא גניקולוג היית ניגשת לבדיקה וכולי. צריך לחשוב על הנ"ל היטב, כיוון שבהחלט יהיה שינוי בסטטוס ביניכם, ולא בטוח שהרופא ירצה לבצע זאת או שאת. אין מגבלה בחוק. תוכלי ליזום שיחה איתו, ותקבלו כיוון שמתאים לכם. אם לא , תוכלי לפחות לבקש ממנו עצה לגבי איפה היה ממליץ לך לטפל. 

לגבי פחד מטיפולי שיניים (דנטופוביה) תוכלי לקרוא עוד המלצות כאן

ציטוט

עו"ד לא היתה לי בעיה לקחת. לגינקולוג לקוח בוודאי שלא הייתי הולכת. רופא שיניים זה באמצע. אם לא הייתי מפחדת מהטיפולים ברור שהייתי הולכת על זה. מכיוון שאני פחדנית מספר 1 אני נוטה ללא לטפל אצלו אך ורק בגלל שאני מתביישת. הלוואי ואמצא רופא נחמד לטפל אצלו. תודה על התשובה עזרה לי!

התחברות

בודק...