פורום
ניווט בפורום

שתייה אחרי צחצוח שיניים עם סנסודיין ואחרים

ציטוט

הי, אני נוהגת לעשות ספורט בבוקר ואז לצחצח שיניים עם משחת שיניים סנסודיין או אחרת, לשטוף טוב מהפה- רק שאחרי זה אני שותה שתיים-שלוש כוסות מים. האם זה יכול לגרום נזק לשתות מים אחרי צחצוח שיניים עם המשחות שיניים הללו או שעדיף לשתות את המים לפני צחצוח השיניים, תודה וסופ"ש נעים (-:

ציטוט

 הרגל  מוזר. הרי כל הרעיון של צחצוח שיניים הוא לנקות מחיידקים ושרידי מזון, שלא לדבר על בליעת כימיקלים שונים. מציע לך להפסיק עם זה

ציטוט

לא לשתות מים אחרי צחצוח השיניים אלא לפני? אני לא אוכלת אחרי צחצוח השיניים אלא שותה מים, גם לפני שאני הולכת לישון, אני מצחצחת שיניים ואז שותה מים...זה לא טוב?

ציטוט

 אולי לא הבנתי אותך, מצטער אם כך. אם את שוטפת את הפה לאחר הצחצוח ויורקת, אין כל בעייה לשתות מים אחרי כן. אך עדיף היה לשתות מים לפני, לצחצח ולירוק, ולפחות חצי שעה לא לשתות ולא לאכול, לתת לפלואוריד שבמשחה או בשטיפת הפה לעבוד קצת

ציטוט

כמובן מצחצת שיניים, יורקת ושוטפת את הפה כמה פעמים- רק אחרי זה שותה מים, השאלה אם שתיית מים אחרי צחצוח יכולה לגרום כאבי בטן בגלל שאולי נכנסים שאריות משחה לגוף שלא הצליחו לרדת...(מקווה שעכשיו זה מובן, סורי על הניסוח הגרוע קודם...)

ציטוט

אם שטפת את הפה היטב לאחר הצחצוח, אין בעייה לשתות מים אחרי.  

התחברות

בודק...