פורום
ניווט בפורום

יש לי 2 שיניים טוחנות עליונות אחרונות שאני עושה להם טיפולים- כרגע שניהם אחרי טיפול שורש ורחרי מבנה. ...

ציטוט

יש לי 2 שיניים טוחנות עליונות אחרונות שאני עושה להם טיפולים- כרגע שניהם אחרי טיפול שורש ורחרי מבנה. השן לפני האחרונה במצב טוב לשים כתר והשן האחרונה הרופא המליץ הארכת כותרת אבל אמר שזה אמנם אידיאלי אבל לא חובה לעשות הארכת כותרת. בטיפול האחרון הוא השחיז את שתי השיניים כהכנה לכתרים מחוברים ביניהם אבל לא שם כתר זמני כי אמר שיש דלקת חניכיים שצריכה להתרפא (נתן גם קורסודיל ואמר לשטוף פעמיים ביום אחרי צחצוח השיניים). יש לי כמה שאלות כלליות שאני אשמח אם תענה (-:

1. הרופא אמר שאם לא נעשה הארכת כותרת לשן האחרונה זה לא נורא אבל יש סיכוי שהכתר יתרופף אחרי כמה שנים- השאלה שלי אם אז יהיה צריך לעקור את השן האחרונה או לעשות כתר מחודש או לעשות בכל מקרה הארכת כותרת? (אני לא רוצה לעשות הארכת כותרת עכשיו, הוא גם אחר שינסה כמה שיותר לחדור לחניכיים כך שלא יהיה צריך הארכת כותרת).

2. האם יש סכנה שאם אני לא אעשה הארכת כותרת, יהיו דלקות בחניכיים מיד או תוך חודש מהזמן ששמו את הכתרים ואז כל הטיפול ילך לפח?

3. אם יתרופף כתר של השן האחרונה, בעצם יצטרכו להוריד את הכתר המחובר של שני השיניים ולהחליף אותו ואז זה הכנב ותשלום לשוב עוד 2 כתרים?

4. כרגע השיניים נמצאות כשמסביבם חניכיים, זאת אומרת כמו שני מבנים באמצע כזה כשיש רווח גדול ביניהם, אפשר לאכול על זה? זה לא מצב שהכל יכנס בין החניכיים?

תודה(-:

ציטוט

איני יכול לאבחן את מצבך או לתת עצות ותשובות כאלו באינטרנט. עלייך להתייעץ עם הרופא האישי שלך שיענה לך במדוייק בהתאם למצב השיניים, החניכיים והכתרים.  

התחברות

בודק...