פורום
ניווט בפורום

שאלה

ציטוט

מקווה שזה מקום מתאים לשאול...היום הלכתי לרופא שיניים כלשהו בפעם השלישית בחודשיים בגלל כאבים חזקים שכל פעם מתעוררים. היום הוא קבע לי עובדה לא לבוא יותר אלא אם כן אני תכלס מוכנה לטיפולי שורש. שאלה כללית- מותר לרופא לעשות את זה ולאמר לי לא לבוא כשאני צריכה אותו?

הוא כן יכול לעזור לי בלי לעשות טיפולי שורש ע"י מרשם לאנטיביוטיקה. אנשים מסביב אומרים לי שרופא חייב לקבל חולה, אסור לו שלא, במיוחד שאני אבוא עם כאבים.
לרופא הספציפי הזה אני לא אחזור... אבל אני מפחדת שעכשיו כל רופא שאלך אליו יאמר לי ככה. זה חוקי? מרגישה כמו יחדה קטנה שהענישו אותה משפיל

ציטוט

איני יודע מה המצב בשן או בשיניים שלך שבגללו את סובלת ומהי האחבנה הנכונה ומהו הטיפול הנכון, זו שאלה לרופא האישי שלך. זכותך כמובן לבחור את הרופא שלך שאיתו תרגישי בנוח יחסית ותסמכי על האבחנות והטיפולים שלו. זה נכון שרופא חייב לעזור לאדם במצוקה, אך לעומת זאת בפירוש הוא לא מחוייב לתת לך אנטביוטיקה או טיפול אחר שאינו מתאים למצב. עלייך גם להבין שאם יש ריקבון בשן שמצריך טיפול שורש, אנטיבוטיקה לא מרפאת את המקום והמצב רק יחמיר, ומתן אנטיבוטיקה שוב ושוב אינו בריא ואינו מומלץ, ולעיתים גם מסוכן. בוודאי עלולה להיות גם החמרה של זיהום עד מצב חירום וחבל. על כן גם את חייבת להתקדם וליישם את האבחנות והטיפולים שמתאימים למצב.

התחברות

בודק...