פורום
ניווט בפורום

שלום רב (דלקת סביב שן בינה)

ציטוט

לפני כחצי שנה, לאחר צילום פנורמי, נאמר עליי שעליי לעקור שן בינה בלסת התחתונה בצד שמאל (איני זוכר את מס' השן). בטיפשותי לא ניגשתי לטיפול ואתמול החלו כאבים חדים באזור. ניגשתי לרפואת חירום ונאמר לי שישנה דלקת ועליי לקחת אנטיביוטיקה. רשמו לי מוקסיפן 500 מ"ג, שלוש פעמים ביממה ובמשך שבעה ימים. אופטלגין לא עזר לי על מנת לשכך את הכאב והומלץ לי על ידי הרוקחת על נרוסין. גם זה לא הקל על הכאב החד והטורדני. את האנטיביוטיקה הספקתי לקחת פעמיים עד כה (התחלתי בצהריים עם כדור ראשון וכדור נוסף לקחתי בלילה). אין שום שיפור ושום הקלה ותור לעקירת אותה שן נקבע לי רק לתאריך 14.1.18
כיצד יתכן שמשכך כאבים כ"כ חזק כמו נרוסין בשילוב האנטיביוטיקה אינם עוזרים ומקלים על המצב והכאב הטורדני והחד? אני אובד עצות וכבר לילה שני ברציפות שאיני יכול לישון כתוצאה מהכאבים. מי פה וצחצוח שיניים באזור מרגיעים למס' דקות, אך זה פתרון לדקות ספורות.

ציטוט

ראשית אכן חבל שהזנחת. שנית, אינך מטפל לפי ההוראות - עליך לקחת את המוקסיפן 3 פעמים ביום עד גמר המרשם, דהיינו 20 כדורים - כשבוע. על כן גם אין לצפות שהתרופה תשפיע על המצב. כמו כן יש לקחת בחשבון שייתכן שהזיהום כה עמוק שיהיה צורך בהחלפת התרופה לחזקה יותר ו/או טיפול חירום אחר.  

התחברות

בודק...