פורום
ניווט בפורום

חידוש כתרים

ציטוט

חידוש 3 כתרים ותיקים בגלל מראה של קצת שחור [לא אסתטי] בחיבור לחניכיים. אין כאבים. האם ניתן לעשות גם מבנה מזירקוניה או רק מבנה יצוק ממתכת? מאיזה חומר? [שלא ישחיר שוב..].
מאיזה חומר מומלץ לעשות את הכתר עצמו? קראתי על זירקוניה כחומר איכותי.

כמה ביקורים אצל רופא השיניים צפוי בממוצע לקחת החידוש?
האם מחייב טפול שורש?

ראוי לציין שאינני מעוניינת בשתלים כתחליף לכתרים.

רב תודות מראש על תשובה בהקדם,
אדי

ציטוט

המראה הכהה שאתה מתאר יכול להיות שהוא עדיין חומר שן בריא ולא עם ריקבון, אך גם יכול להיות שכאשר יורידו את הכתר הותיק יתברר שבשן יש חור מתחת לכתר, על כן ההחלטה הסופית לגבי שן זו צריכה להיות לאחר הורדת הכתר, לדעתי. ברנטגן צריך גם לבדוק את תקינות טיפול השורש הקיים ולהחליט אם צריך לבצע חידוש טיפול שורש לפני ביצוע מבנה וכתר חדשים.  לגבי המבנה - יש חומרים שונים וטכניקות שונות, והעדפות שונות של כל רופא ורופא. בכל מקרה המבנה לא קשור למראה של החניכיים או הכתר העתידי, שכן הכתר אמור לעטוף אותו מכל צדדיו. אם מדובר בשן קדמית ומיועד לבצע כתר שהוא זירקוניה או חרסינה מלאה, כדאי לקחת בחשבון לבצע מבנה ללא מתכת ולמנוע השתקפות המתכת דרך הכתר. תשובות מדוייקות למצב וכן למספר הטיפולים המתוכנן תוכל לקבל רק מהרופא האישי שלך

ציטוט

מה החומר למבנה, אם לא מתכת,כפי שכתבת, כדי שלא ישתקף דרך הכתר?
תודה גם על התשובה המקיפה שלך לעיל.

ציטוט

בדרך כלל החומר הנ"ל נקרא "פייבר-פוסט קומפוזיט", והכוונה ליתד שאינה מתכתית ועשוייה מחומר חזק מיוחד שנדבק לשן ומתלכד איתה, וסביבו השלמת הצורה השבורה/חסרה היא מקומפוזיט, שמכונה גם "סתימה לבנה" , וןיתרונו הוא שהוא בצבע השן או שקוף, ונדבק ומתלכד עם חומר השן הטבעי ועם היתד פייברפוסט.  

התחברות

בודק...