פורום
ניווט בפורום

חריקת שיניים

ציטוט

הנני כבר כמה זמן חורקת שיניים שלעיתים מעיר אותי בשינה בלילה לא תמיד כזה חזק הבעיה שהיום החמיר שעשיתי חריקה/הידוק חזק ביום שנשאר כאב מקווה שתוך כמה ימים יעבור ולא עשיתי נזק. אם עשיתי נזק יראו במבט או אם הכל כשורה תוך כמה זמן אמור לעבור. בכל מקרה באמצע טיפולים ושבוע הבא יש לי תור אבקש שיסתכלו. בגלל זה לחוצה שלא עשיתי נזק ועשיתי סדק בטעות לשן שאני מתחילה איתה שיקום אחרי שכל השלבים גמרתי ממש פוחדת שקרה שם משהוא ושאלה שניה בגלל שהשחיקה גברה האם יש טיפול חוץ לסד בלחלה גם משהוא למום לטפל?

ציטוט

מהו הנזק שקרה אם בכלל איני יודע. באופן כללי - הסברים, תשובות ודרכים להקלה על מצב של חריקות שיניים (ברוקסיזם) תוכלי למצוא בקישור הבא: 

חריקת שיניים (ברוקסיזם) ושחיקה, הרגלים מזיקים וכאבי פנים ולסתות -TMD - סיבות ופתרונות

ציטוט

הולכת פשוט עד התור רציתי להתעניין. אבל באופן כללי רווחים שתמיד היו יכול להיות שאוכל שנתקע מציק וברגע שיסגרו זה ירגיע את המקום?

ציטוט

אני שמח שאת מתעניינת, אבל אני לא יכול לנחש מה הסיבות לרווחים שלך בין השיניים מעבר להסבר הכללי שנתתי . הרופא האישי יבצע בדיקה במרפאה + צילומים + בדיקת כיסים וחניכיים וכולי. ואז הסבר + דרכים לטיפול

ציטוט

השאלה אם לטיפול ביום יש משהוא כי סד לא מתאים ליום ולא אשתמש בו ביום?

ציטוט

לגבי רווחים או רגישויות, יש המון סיבות לכך, למשל דלקות חניכיים, למשל שיחזורים לקויים וכולי.

2 השאלות לא קשורות זו לזו. המשותף היחיד ביניהם שמעבר למידע כללי באינטרנט, עלייך לפנות לרופא האישי שלך עם שאלות ותשובות ואבחנות מדוייקות, ואם אין לך רופא אישי או שהרופא שלך אינו עוסק בנושאים אלו, עלייך למצוא רופא שכן עוסק בנ"ל

ציטוט

כנראה לא קראת לעומק. הטיפול הוא לא רק סד, אלא גם לבדוק ולטפל במקור לחריקות בישטות השונות שהוזכרו, כגון רפואה משלימה, פיזיותרפיה לרירי הלעיסה, לשקול כדור הרגע לפני השינה וכולי.

ובהחלט ניתן להשתמש בסד גם במשך היום, אם וכאשר יש אפיזודה של חריקת שיניים או הידוק בחוזקה של הלסתות, מוציאים מהארנק / מגירה / כיס ושמים בפה. 

ציטוט

קראתי התכוונתי איזו תרופה לקחת / לשים במשך היום או למרוח , סד בשום פנים ואופן לא אשים ביום , בלילה אני מוכנ ה לנסות והאם זה שאשים בלילה יכול להשפיע גם על השרירים בפה גם ליום אחרי שהיה כל הלילה בפה? ועוד שאלה יש משהו שאפשר לעשות לסגירת רווחים פשוט מציק לי האוכל שנכנס היה תמיד והציק אבל לאחרונה כמעט אחרי כל ארוחה נכנס שאריות לרווחים ואם יסגרו יקל עליי אין לי שום חורים חדשים או משהו בסגנון אני בטיפול כל הזמן אבל זה מטריד ומציק וגם ככה יש לי שיניים מאוד רגישות לכל דבר.

התחברות

בודק...