פורום
ניווט בפורום

אבו סאלח

ציטוט

הבת שלי בת שנתיים עם חוסר שיניים מולד יש לה רק שני שינים עליונות ועדיין איין לה שניים אחרוניים היא בריאה לגמרי עשינו את כל הבדיקות והכל תקין היא לא יכולה לאכול בסדר אנחנו הולכים כל חצי שנה לפוריה פה ולסת ויגידו לנו לחכות עוד למה לחכות לא יכולים לעשות כלום ?

ציטוט

 צר לי לשמוע. אבל איני יכול לעזור ובטח לא דרך האינטרנט. ראשית כמובן דרושה אבחנה רפואית מקיפה מדוע לא מתפתחות לה שיניים. כדאי להתייעץ כמובן גם עם מומחה לרפואת שיניים לילדים ואולי גם מומחה לרפואת הפה. אני מנחש שבבית החולים כבר בודקים את הילדה ביסודיות וגם מתייעצים עם אנדוקרינולוגים , למשל.

שנית, בגיל הזה כמובן אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד, האם יהיו שיניים קבועות או לא, ואיך ניתן יהיה לשקם. עד גיל 18 אי אפשר לבצע השתלות, ולכן אם תהיה בעיה גם עם התפתחות עתידית של השיניים עד גיל 18 יהיה צריך מדי פעם לקחת מידות ולבצע במעבדה שיניים תותבות נשלפות. גיל שנתיים זה מוקדם מדי לדעתי, אבל צריך להתייעץ עם המומחים ובהתאם למצב להתקדם שלב אחרי שלב.

בהצלחה מקרב לב
ציטוט

אני רוצה לשאול אם בלוטות השיניים הקבועים קימים ומוצגים בפנורמה בגיל זה כדי לדעת אם יש שיניים קבועות או לא מתי אנחנו יכולים לדעת ובאיזי גיל זה מורכב ؟
באמת נמאס לנו לראות אותה כך עשינו לה תמונת פנורמה לפני הרבה זמן היא זזה התמונה אינה ברורה בכלל אני יכולה לשלוח בו?

ציטוט

לא כל נבטי השיניים נמצאים בגיל כל כך צעיר גם אם המצב היה נורמלי. כדאי לבצע התייעצות עם מומחה לרפואת שיניים לילדים כדי להחליט בכל גיל איזה צילום לעשות ולקבל תמונת מצב עדכנית וטובה 

התחברות

בודק...