פורום
ניווט בפורום

רווחים בשיניים

ציטוט

יש לי רווחים בשיניים קדמיות שמציק ונכנס אוכל ועד שמצליחה המון פעמים ומציק אמרו לי שאורתודנט מטפל בעניין מה הפתרונות לזה והאם זה יפריע לכתרים שיש וששמים כי לא רוצה בגלל זה הכל מחדש? ושלא יצליחו לעשות? והאם יש שיטה לסגור לא רק בתזוזה ויישור שיניים אלא בשיטת ציפויים למינהם וגם האורתודנט עושה זאת?

ציטוט

רווחים בין השיניים יכולים להיות מסיבות שונות, והפתרון הוא רק לאחר בדיקה מקיפה. למשל אם יש בעיות חניכיים, אם יש שיניים קטנות ולסת גדולה יותר, אם יש כתרים שבוצעו ואינם מתאימים וכולי. אורתודנט הינו מומחה ליישור שיניים, וכדאי כמובן גם להתייעץ איתו. במצבים אחרים כאשר הפתרון אינו יישור שיניים, אפשרי לסגור בחלק מהמקרים את הרווחים ע"י ציפויי חרסינה מסוגים שונים או ע"י כתרים איכותיים. 

כאמור, דרך האינטרנט לא תמצאי תשובה מדוייקת למצבך. כדאי להתייעץ עם הרופא האישי שלך, או אם אינו עוסק בכך אזי להתייעץ עם רופא שיניים שעוסק בשיקום הפה ובאסתטיקה דנטלית , ועם מומחה ליישור שיניים

ציטוט

ייעצו לי יותר בדרך של יישור שיניים והפנו אותי לאורתודנט אבל נאמר שכדאי אליו גם מהחינת מבנה שיניים קטנות וגם שוחקת ואז יחזיק פחות זמן במצב כזה לא עדיף על פני ציפויים. כי אצלי לא רק יופי זה גם משגע אותי שנכנס אוכל וממש כמה סיבובים בחוט עד שמצליחה להוציא את מה שנתקע .

ציטוט

רציתי לשאול מה שאחליט לסגירת רווחים מה שייעצוצלי ואעשה רק שאלה קטנה כנראה הולכת לעשות גם סד השאלה האם אפשר לעשות את הסד לפני סגירת הרווחים או רק אחרי זה אםשרי כלומר אחרי הסגירה אם נעשה סד הוא לא יתאים? ודבר שני במרפאה כבר רק רופא אורתודנט עושה זאת האם זה נכון הואמיותר מומחה בזה כי המשקמים אצלנו עושים רק טיפולים מורכבים ואמרומלי שכדאי ללכת למומחה ליעשור ששם יגידו מה לעשות מה דעתך כנראה בגלל שדוחקת גם רוצה משהוא שיחזיק מעמד.

ציטוט

איני יכול לאבחן את המצב שלך דרך האינטרנט, ואני שוב מדגיש את ההתייעצות עם רופאים שעוסקים בנושא לפני קבלת החלטות. לכל תוכנית טיפול יש יתרונות וחסרונות, והרופא חייב להסביר את הנ"ל, ולהתחיל טיפול רק אחרי שאת שלמה לחלוטין עם מה שהוצע לך 

התחברות

בודק...