פורום
ניווט בפורום

שאלה בקשר להתייעצות לרווחים בשיניים

ציטוט

מה עדיף בסגירת רווחים דרך בצורה אסתטית או בדרך של יישור שיניים. פשוט אמרו בדרך של השלמת חומרים במצבי לא בטוח שכדאי גם ששוחקת שיניים ומבנה שיניים קטן וגם בגלל שהחומרים האלה לפעמים נוטים להשבר אז במצבי עוד יותר יש סיכוי לכך ואמרו שעדיף בצורת יישור רק רוצה להבין איך סוגרים רווחים בדרך של יישור כמה זמן יכול לקחת כל התהליך וגם לגבי הסוג השני סיכוי להישברות במיוחד לאדם ששוחק גדול יותר זה נכון? וכמה זמן אורך התהליך בציפויים.

ציטוט

לאנשים שונים יש בעיות שונות ולכן לא לכל אחד מתאימה תוכנית טיפול שכן מתאימה לאחר. עניתי לך גם בתשובה אחרת, אין תוכנית אופטימלית והיא מותאמת אישית לכל אדם. האם ניתן ליישר את שינייך ולסגור רווחים וכמה זמן זה ייקח? נא להתייעץ עם מומחה ליישור שיניים.  האם עדיף לבצע ציפויי חרסינה? נא להתייעץ עם רופא שעוסק באסתטיקה דנטלית. הפתרון יהיה הרבה יותר מהיר, אך יש לקחת בחשבון גם חריקת שיניים וביצוע סד.

ציטוט

בסיום סגירת רווחים ברור שאחזור לרוםאה המשקמת להתקנת סד למרות שיודעת שלא קל יהיה להתרגל אבל גם לא להרוס את העבודה וכם את השיניים שכבר כמה הצלחתי להרוס שנכמר בכתרים. ולגבי סגירת רווחים בעייתי ביעשור ששמים או גשר שנראה או לא או קוביות שלא נראה לי שאהיה מסוגלת לשים כל היום השאלה האם שאר הדברים חומרים חזקים לעמוד בעומבים של שחיקה כם אם אשים סד כי גם גז אעשה את התנועה הזאת.

התחברות

בודק...