פורום
ניווט בפורום

הארכת כותרת

ציטוט

רציתי לשאול האם יש מצב שאחרי ניתוח הארכת כותרת לא עזר והשן עדיין קצרה למרות הניתוח פשוט ככה מרגישה למרות הניתוח שלא בטוחה שהכתר הזמני לא יחזיק למאות הניתוח מדובר בשן טוחנת ואם באמת תהיה בעיה מה הפתאונות במצב כזה עקירה ודתל או שיש עוד משהוא לעשות כדי שיצליח יש עוד איזה אפשרות?

ציטוט

בהחלט ייתכן. מה האיבחון ומה הפיתרון למצבך, האם צריך או אפשרי לבצע עוד הארכת כותרת, האם המצב תקין וכתר יהיה יציב על שן זו גם כעת, או האם פתרון אחר כמו עקירה והשתלה - תצטרכי להתייעץ עם הרופא האישי שלך. 

ציטוט

אם יפול הכתר הזמני אלך לפני התור. אם לא ייפול ועדיין אי נוחות וההגשה באופן עקרוני יכולצלהיות שלא ייפול אבל לא בסדר אז ו בצילומים או בעוד השחזות במדידות כבר לכתר קבוע או שיראו כבר בצילום או אחרי קבלת החרסינה כי עושים לי מזירקונה יכול להיות שזה לא יהיה טוב רק אם יכול להיות מצב כזה כי בינתיים לא נפל אבל כל הזמן הרגשה שלא יחזיק וגם ככה פוחדת בגלח זה גם רק מצחצחת פוחדת להשתמש בחוט דנטלי שלא ינתק את השן. מקווה שטועה אבל מרגישה שזה לא צריך ככה אולי בגלח שליד גם יד כתר קבוע ישן אןלי גם זה מפריע לא ברור אשאל אבל יכול לקרות אחד מהדברים שדאלתי אשאל את רופאים רק לדעת אם זה יכול לקרות?

ציטוט

כפי שרשמתי, ייתכנו סיבות שונות. איבחון מדוייק  ואישי רק הרופא האישי יכול לבצע

התחברות

בודק...