פורום
ניווט בפורום

ערב טוב,<br /> הלכתי לעשות טיפול שורש אצל רופא שיניים (לא אנקוב פה בשמות אבל מדובר ברופא בעל שם טוב...

ציטוט

ערב טוב,
הלכתי לעשות טיפול שורש אצל רופא שיניים (לא אנקוב פה בשמות אבל מדובר ברופא בעל שם טוב), הטיפול הסתבך כי לטענתו התעלות שלי הינן "בעייתיות ועקומות" והמקדח נשבר ונשאר בתוך התעלה.
אי לכך רופא השיניים אמר שאינו יכול לטפל בבעיה הזו ושלח אותי למומחה לטיפולי שורש בטענה שכנראה מומחה זה יוכל להוציא את המקדח השבור ולעשות את טיפול השורש, כאשר הגעתי למומחה השני הוא פחות או יותר הכפיל את המחיר ובמקום 1300 ש"ח כעת עלות הטיפול עלתה ל-2300 ש"ח, בנוסף אמר שלא ניתן להוציא את המקדח השבור והוא ינסה לעשות את הטיפול בצורה הזאת תוך כדי עקיפת המקדח בדרך כלשהי, בינתים הוא שם לי חומר להרחבת התעלות ועלי לחזור שוב לסיום הטיפול.
לאחר שיחה עם מספר רופאי שיניים שונים נאמר לי כי הרופא הראשון אשר גרם לנזק אמור לסגור את הליך הטיפול שלי מול הרופא השני אליו נאלצתי ללכת, ואילו אני סוגרת את החשבון מול הרופא שהתחיל לי את הטיפול.

שאלתי היא מהו הטיפול הנאות במקרה זה?

המון תודה מראש

ציטוט

לגבי החלק המקצועי : רופא שיניים אמור לדעת מראש לפי סוג השן ולפי צילום הרנטגן כיצד לבצע את הטיפול, או להעביר למומחה לטיפולי שורש. תשובת המומחה לטיפולי שורש נראית כטיפול הנכון בשן זו במצב הזה, המחיר הינו רציונאלי לגמרי לעבודת מומחה לטיפולי שורש.
לגבי החלק של אחריות על התשלום או על התנהלות - אין חוקים בנושא, וזו סוגייה שצריכה להיפתר מול הרופא, ולהגיע איתו לסיכום מוסדר שמוסכם על שניכם.
אין זה תפקיד הפורום הנ"ל לתת ייעוץ כזה.

כל טוב,

התחברות

בודק...