פורום
ניווט בפורום

כאבים לאחר טיפול

ציטוט

אני יומיים אחרי טיפול שורש בשן טוחנת שהייתה עם סתימה הייתי עם כאבים לפני ואני עדיין עם כאבים גם אחרי האם זה הגיוני וכמה זמן זה יכול להמשך וגם לא בדיוק אותה עוצמה האם זה הגיוני וכמה זמן אם זה יהיה לא בסדר אם זה במקרה יימשך? בינתיים משתמשת במשככי כאבים האם יש איזה סוג שטוב יותר לכאבים מהסוג הזה?

ציטוט

לא אוכל לאבחן במדוייק, ויתכנו מספר סיבות לכאב, כמו נקודה גבוהה מדי בסתימה הזמנית, מדי חזק של השן בשיניים ממול, דלקת חזקה שקיימת בשן ועוד. לכם כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל.
לגבי כדורים נגד כאבים, כל אדם מגיב אחרת , אבל בדרך כלל כדורים שהם גם נוגדי דלקת, כמו אדביל, איסורים, אדקס, נרוסין וכולי מאוד עוזרים, אם את לא אלרגיות להם.

תרגישי טוב,

ציטוט

עברו 5 ימים אחרי טיפול שורש , ועדיין יש כאבים האם זה נורמלי ? והכאבים קצת יותר אפילו אחרי שאני אוכלת או שותה יכול להיות וכמה זמן הכאבים יכולים להמשך עוד , והאם שהיו כאבים ובעייה איזה זמן מה כלומר חודש-חודשיים לפני הטיפול ולפעמים חזקים משפיע על ההחלמה , ועוד שאלה ברגע שאני אמורה לעבור למבנה האם בשלב זה מסירים את הסתימה הזמנית ואת שאריות הסתימה שהיו שרואים לפני הסתימה הזמנית והאם זה גם יכול להיות שמוסיף לחץ / כאב?

ציטוט

כאמור לא אוכל לאבחן במקצועיות את המצב הזה במדוייק וייתכנו מספר גורמים, כך שעלייך להתייעץ עם הרופא שטיפל בך.
לגבי המבנה, כל הסתימה הזמנית והסתימה הישנה צריכות להיות מפונות ולוודא שתסולק עששת ו/או איזורים חלשים מדי.
כל טוב

התחברות

בודק...