פורום
ניווט בפורום

בהמשך לכאביי מכתר זמני

ציטוט

הלכתי באמת שחררו חלק וליטשו בהרבה יותר טוב . לא לגמרי מקווה שרר הרגל כי רק שמו וגם ככה רגישה ומקווה שהבעיות שהיו לא ישפיעו על המדידות של הכתר קבוע. בכל מקרה כבר מזמן אמרנו שנעשה כתר חרסינה האם כתר כזה באמת עושה פחות גירויים בחניכיים ורגישויות?

ציטוט

שמח ששמעת לעצתי ואכן הוטב לך לאחר בדיקה וליטוש, וגם שלא צריך לעקור את השן כפי שחששת אלא מתקדמים לכתר קבוע. לגבי כתר קבוע - מתכת וחרסינה או זירקוניה - הכתר מבוצע במעבדה והוא יהיה מדוייק ונוח בהרבה, בתנאי שהמעבדה איכותית וגם החומר איכותי. עצתי בנושא זה -לבקש מהרופא את הכתר הכי איכותי שיש (למשל זירקוניה או אם בכל זאת מתכת וחרסינה - אזי מתכת טובה עם מרכיבים של מתכת אצילה בסגסוגת) 

ציטוט

הכתר הזמני עדיין לא לגמרי נוח אבלמאמרה שחייבת להישאר עד סיום הכתר הקבוע אין ברירה שאנסה ועשתה את המקסימום שאפשר לשפר בו כי אימאפשר להישאר לחא כתר כי ככה הקבוע לא יתאים . מקווה שכמו שאתה אומר מבקשים את הכימטוב כלומר חרסינה ללא מתכת /זירקונה במיוחד בבעיות רגישויות שיש לי אבל שאלתי בגלל ששוחקת זה לא יכול לההיהרס? ויכול שבגלל זה ההרגשה של הלעיסה ששוחקת וגם נטייה כזאת להרגיש ששברתי שבעצם רק הרגשה? ובאמת מה ההבדל בטיב בין זירקוניה למה ששמו עד עכשיו חרסינה מאוחה למתכת חוץ מההבדל הכספי והאסתטי אלא מהפן הבריאותי ? והאם המדידות בזירקוניה יותר מסובך וצריך דיוק יותר מירבי בעבודה שעושים ? והאם עוד שאלה בגלל שיש לי רפלקס הקאה מוגבר המדידות והדיוק הולכות להיות קשות יותר?

ציטוט

מקווה בשבילך שהכל בסדר ומחלים. לגבי מתכת וחרסינה - יש מתכות טובות מאוד שלא יחלידו לעולם (זהב ופלטינה, למשל, שהן מתכתות אצילות) ויש מתכות זולות ופשוטות, שעלולות להחליד ברטיבות וחמצן שיש בפה. המשתמע מהחלדה של המתכת הוא דלקות חניכיים כרוניות, נסיגות חניכיים ואולי בהמשך גם ריקבון מתחת לכתר. על כן מראש מומלץ לבקש כתר ממתכות איכותיות או כתר ללא מתכת. לגבי רפלקס הקאה - בשיטה הרגילה של לקיחת מידות אכן לא כייף ולא נעים, אבל אפשר להתגבר. בשיטה החדשה של לקיחת מידות, ע"י סורק תלת מימדי בתוך הפה, אין רפלקס הקאה כלל 

התחברות

בודק...