פורום
ניווט בפורום

מדידות לכתר ושתל תוספת

ציטוט

רציתי לשאול איך הולכות המדידות לשתל ולכתר רגיל יש לי את שניהם ואם זה שתל מוברג זה שונה צורת המדידה וגם מהו שלב החוטים במדידות ולמה צריך והאם יכול להיות הרבה זמן כאבים לאחר מכן כי מניחה שאם היו כאבים לאחר כתר הזמני יהיו גם במדידות? ויש לי גם רפלקס הקאה מוגבר אפילו צילום קשה הרבה פעמים יכול להיות שבעקבות זאת הדיוק לא בטוח יהיה טוב ויש סיכוי שנצטרך כמה פעמים עד שנצליח ?

ציטוט

לקיחת מידות לכתרים - ברוב המרפאות עדיין מבצעים עם מטבעי סיליקון שמניחים בכף מתכת, ואותה מהדקים אל השיניים ומחכים עד להתקשות הסיליקון. חטים סביב שן מושחזת שמים בכדי שיהיה קל להבדיל במעבדה בין החניכיים לבין השן. האם יהיה רפלקס הקאה או כאבים? בהחלט ייתכן. האם יהיה צורך במידות חוזרות אם לא יוצא מדוייק? גם ייתכן. אגב בחלק קטן עדיין מהמרפאות מותקן סורק תלת מימדי לחלל הפה בדיוק למטרות אלו. 

ציטוט

זהו אצלי אין במרפאה עדיין סורק ואני יודעת שאפילו הצילומים שנעשים קשים ואפילו בזמן האחרון צחצוח קשה שהרבה מאוד פעמים בא לי להקיא. אז פה לא יהיה טוב נצטרך לראות איך יהיה וצריך בעקבות זאת אם נצטרך נוסיף עוד האם יש משהו באופן כללי לא רק במדידות אפשר לעזור לרפלקס הקאה או שזה משהו שאו שיש או שאין . ודבר שני איך המדידות לשתל הולכות ?

ציטוט

אפשר לנסות למרוח מעט חומר אילחוש על החיך ועל הלשון, ואפשר גם למרוח מלח על הלשון - לעיתים זה מעט עוזר. לבוא עם בטן ריקה למרפאה ולא לאחר ארוחה כבדה.

לגבי מדידות ללא סורק - הרופא מבריג לשתל בורג קטן שנקרא "טרנספר", ולאחר מכן מניח תבנית דמויית פרסה ובתוכה חומר סיליקוני, ולוחץ את הנ"ל ע"ג השיניים והבורג שמתוך בשתל. מחכים עד להתקשות החומר ושולפים מהה - ואז שולחים למעבדה.

התחברות

בודק...