פורום
ניווט בפורום

מה זה מבנה אנדוקר

ציטוט

לבני היתה דלקת מוךהשן אשר חדרה לעצם וראו תהליך קל בצילום. בוצע ט"ש ובאותה ישיבה הרופא שם מבנה אנדוקר. השאלה מהו מבנה אנדוקר? האם ההנחה המיידית שלו נכונה מבחינה רפואית,עקב זה שעדיין יש כאבים בלחיצה על הסינוס. שאלה אחרונה, אם יוחלט לבסוף להישאר בלי כתר..מה עושים במקרה כזה? האם עושים סתימה על המבנה? משאירים אותו כמו שהוא, הבבנתי שהוא קצת מוספס.
תודה

ציטוט

אני מצטער, לא מכיר טיפול בשם מבנה אנדוקר, אולי את טועה בשם? וכן בלי צילומים התשובות באינטרנט הן רק ניחוש. באופן כללי - התשובות הכי טובות נמצאות בידי הרופא האישי, למה לא להתייעץ איתו? 

ציטוט

זה מה שהרופאה אמרה. השאלה האם אתה מכיר. האם יכול להישאר בפה ככה או שחייב ציפוי של סתימה לבנה או כתר באם צריך.
תודה דוקטור

ציטוט

עכשיו יותר ברור לי, אני מניח שזו שיטה שנקראת endocrown, ובה המבנה והשיחזור הכותרתי הינם ביחידה אחת, כמו בתמונה, ואין צורך בכתר או סתימה נוספת מעל. אבל בכל מקרה יש להתייעץ עם הרופאה האישית לגבי המשך טיפול 

ציטוט

ראשית תודה לך דר וולפין. (כתבת כמו בתמונה אבל לא ראיתי את התמונה.) הרופא שביצע אמר שחייבים כתר אבל ביצע אנדוקור, וקבע תור לעוד שבועיים לביצוע כ"ז,מכאן אי ההבנה. האם אתה יודע מאיזה חומר מבצעים אנדוקור? חומר מרוכב של סתימה לבנה? אשמח אם יש לך קישור לשיטה .אני בתחום רפוש ומדובר בבני שגר רחוק ממני . במידה ועדין יש כאבים בלחיצה מעל השן , מדובר בשן 13, האם לא כדאי לחכות עם הכתר..בברכת שנה טובה

ציטוט

לגבי השיטה או החומרים בו הוא משתמש, או הטיפול העתידי - תצטרך לשאול אותו אישית. למיטב ידיעתי אפשרי לביצוע מחרסינה או זירקוניה. 

לגבי תמונה - הנה קישור, כולל מידע רפואי ומחקר בנושא. אבדוק מול אנשי המערכת האינטרנטית מדוע התמונה אינה מוצגת בפורום

http://www.jcda.ca/article/d140 

ציטוט

האם מבחינה אתית הרופא מחוייב להעביר אלי את התיק הרפואי שבו כתוב מה הוא ביצע במידה והחלטתי להמשיך את הטיפול במרפאה אחרת...תודה!

ציטוט

 חובת הרופא לתעד ולשמור את כל פרטי הטיפול כולל צילומי רנטגן,  אך במקביל בהחלט המטופל יכול לקבל העתק של כל הנ"ל, כך רשום בחוק זכויות החולה. אפשר גם לקבל פירוט פגישות, תרופות שניתנו, חשבוניות וכולי. 

ציטוט

התחברות

בודק...