פורום
ניווט בפורום

נפיחות בפנים

ציטוט

אני חוזרת לשאלה הראשונה שלי והחשובה בשבילי שתכלס לא קיבלתי תשובה.... אולי בכל זאת תכתוב לי איך מורידים נפיחות? איזו אנטיביוטיקה תעזור לי? בבקשה ממך... קשה לי לאכול/להזיז את הפנים כי נפוח כל החג סבלתי וכולם שאלו אותי מה קרה בפנים והתחילו להטיף ללכת לרופא שיניים מביך מאוד..
יש לי בבית 6 כדורי מוקסיפן ו 3 כדורי אוגמנטין אני מבינה שאתה לא נוהג להמליץ על טיפול תרופתי בלי בדיקה אבל באמת שאין לי סיכוי לראות רופא שיניים עד אחרי סוכות ואני לוקחת אחריות מלאה על מה שתענה.
בנוסף, האם לכדורי אנטיביוטיקה יש תוקף אם החפישה נפתחה לפני כשנה האם יש סיכוי שנגמר התוקף? האם אם נגמר התוקף זה מזיק לגוף או שפשוט לא מועיל?
אחרי סוכות אחפש רופא שיניים שיעקור לי את השן....
אתרגל את המפגש של העקירה מעכשיו כדי לבוא מוכנה נפשית...

ציטוט

התכלס הוא שקיבלת בדיוק את התשובות  שהיית צריכה לקבל אך את מתחמקת ומסרבת לקבלן. דרך האינטרנט לא מאבחנים ולא נותנים הוראות לתרופות, גם אם תרשמי שאת לוקחת על זה אחריות הרי שזה לא כך וזה לא חוקי ולא מקצועי. לגבי ההתניות שלך, את מודיעה שוב ושוב שלא תעקרי או שעד אחרי סוכות לא תראי רופא, ואני מודיע לך שוב שאין לך ברירה ואל לך לחכות עם המצב המסוכן הזה, לא מבדיקה, לא לאחרי סוכות, ולא לגבי סירוב או דחייה של מה שאמור להתבצע, שהוא כנראה עקירה. 

הדיון כאן תם, לא אמשיך בו, טפלי בעצמך ואיחוליי לשנה טובה ובריאה

ציטוט

הבנתי את התשובות שלך ובאמת הפנמתי... אין לי ברירה כל כך...
אשמח לשאלות נוספות בנושאים קצת אחרים אבל אולי כן קשורים לא יודעת כבר...
יצאו לי שתי אפטות בשפה תחתונה בתוך הפה ואחת בשפה עליונה בתוך הפה... מה עושים עם זה איך מרגיעים?
ודבר שני- אני מרגישה שבין שיניים 34-35 יש לי מן משהו שלא יוצא... מרגיש כמו קליפה של פופקורן שתקועה ומציקה... כשאני מסתכלת במראה אין כלום... אני מנסה להוציא את זה עם ציפורן אבל אין כלום סתם תחושה- א. מה זה יכול להיות? ב. האם יכול להגרם חור מהצפורן שאני מחדירה לשם כל היום?

נ.ב.
היום התקשרתי לרופא שיניים לקבוע תור ולא ענו.... אנסה שוב ביום ראשון... אני כבר לא מנסה להתחמק...

תהיה סבלני אליי ולכמות השאלות... בבקשה...
תודה...

ציטוט

לגבי אפטות, ריכזתי כאן מידע ועצות: אפטות - פצעים כואבים ושורפים בתוך הפה: מידע והמלצות לטיפול 

לגבי השאלה האם משהו תקוע לך בחניכיים? בהחלט ייתכן. במוצאי החג האחרון פתחתי את המרפאה למקרה חירום של אישה שמספר  ימים לא ישנה וסבלה מכאבים עזים ומקרינים. בקופ"ח נתנו לה סתם מרשם של אנטיבוטיקה, כי הרופאה לא בדקה את החניכיים ורק אמרה לה שאין לה חורים וזהו... בחיפוש תחת הרדמה בחניכיים מצאתי חתיכת עצם תקועה מארוחת החג... והכאבים עברו כבר באותו לילה. לכן שוב אומר, אין דרך לאבחן מלבד בדיקה עם הרופא האישי

ציטוט

א. הקישור לא נפתח- מצאתי בגוגל משחה אורלמדיק- מומלצת? עד שאראה רופא לא במקום...
ב. אם אפשר לשאול למה בדקת את הפה שלה עם הרדמה? זו רק בדיקה... האם אפשר בלי הרדמה שיבדקו את הפה? אצלי הפה הוא עם אפטות ונפוח בגלל דלקת- הזריקה תכאב? גם אני כבר כמה לילות לא ישנה רצוף בגלל כאב ודאגות... אני ממש מפחדת מהזריקה ומהעקירה. כיף חיים.

ציטוט

לגבי אפטות, הקישור תקין אבל הנה שוב: 

 אפטות - פצעים כואבים ושורפים בתוך הפה: מידע והמלצות לטיפול

לגבי המקרה שסיפרתי עליו - מרוב דלקת מקומית וכאב אי אפשר היה לגעת באיזור ללא הרדמה. רק לאחר הרדמה אפשר היה לרדת מתחת לקו החניכיים ולנקות היטב את האיזור 

ציטוט

עקרתי את השן....
כאב לי מאוד....
אני לא מאמינה שעשיתי את זה
רופאי שיניים וכל הטיפולים האלה פשוט לא נעימים
מקווה שלא אצטרך שוב
כואב לי מאוד.. מה אפשר לעשות עם הכאב הזה?
שן 26
אם הייתי יודעת שככה יכאב לא הייתי עושה את זה
אני לוקחת משככי כאבים ועדיין מרגישה
וגם החור הענק שנהיה לי שם מציק והלשון נתקעת

ציטוט

בשעה טובה ומוצלחת. ברור שטיפול כזה אינו "טיפול נעים" והעצה הכי טובה היא לא להגיע למצב כזה לעולם שוב. ע"י צחצוח והיגיינה אוראלית בבית, ע"|י ניקוי מספר פעמים בשנה במרפאה האישית, וביקורת פעם בשנה עם הרופא האישי - כך מתגלות ומטופלות בעיות כשעדיין הן קטנות, ולא יגיעו למצב של עקירות.

לגבי עצות והנחיות לאחר עקירות, קראי כאן 

 

תרגישי טוב!  

ציטוט

סליחה שאני חופרתת
אל תכעס עליי..
יש לי הרבה שאלות..
הרופא אמר לי לחזור אליו בשביל להוציא את התפרים...
איך מוציאים אותם? האם זה דבר כואב? האם זה עם זריקה? למה לא שמו תפרים נמסים? והאם אם לא אלך זה מסוכן?
ושאלה לעתיד- שתל זה דבר כואב?
תודה..

ציטוט

אני בכלל לא כועס, להיפך - גאה בך, מבלי להכיר אותך

אני חושב שצריך לקבל אינפורמציה מהרופא האישי, ותמיד כדאי לשאול אותו "מה עושים בפגישה הבאה, ואיך?", כך גם תהיי מוכנה מפעם לפעם ופחות תחששי מהטיפולים, לדעתי.

לעצם העניין - תפר פשוט חותכים, ומוציאים עם פינצטה. לא צריך הרדמה, וזו לא פעולה קשה בכלל.

שתל - בגלובלי הרבה פחות כואב מעקירה, זה לא כמו השתלת לב או השתלת כבד וכולי. השתל הדנטלי הוא בורג קטן שיתאים לעצם הלסת שלך, ולגודל של השן שחסרה. אחרי תקופת המתנה ירכיבו עליו כתר חדש (תקפידי לבקש את הכתר הכי איכותי שיש, ולא להתפשר בגלל מחיר, ימנע ממך הרבה צרות בעתיד).

הסבר נוסף ופשוט על שתלים אפשר לקרוא כאן

 

 

התחברות

בודק...