פורום
ניווט בפורום

דלקת למרות שיש כתר

ציטוט

האם יכול להיות דבר כזה שיש דלקת בשן שעשו בה טיפול שורש לפני שנה וחצי בלבד ולמרות שיש בה כתר קבוע שאמור להיות אטום?
הטיפול שורש נעשה ע"י ד"ר XXXXX שהוא מומחה לטיפולי שורש.
ונעשה מבנה, כתר זמני וכתר קבוע לפי הפרוטוקול- אצל רופא רגיל, לא מומחה.
ואני שומרת על הגיינה.
מרגישה שזרקתי כסף לפח..!

ציטוט

ראשית איני יודע מה מצבך ומה האבחנה, ומה אפשר לעשות במקרה שלך.

שנית, הרופא המומחה לטיפולי שורש שנקבת בשמו הוא רופא מעולה, ואפילו את אבא ואמא שלי שלחתי אליו לטיפולי שורש... וגם אדם נפלא והגון.

המשפט שכתבת, זרקתי את הכסף לפח, מאוד מקומם ומרגיז. אני מבין את התיסכול, אבל אנחנו רופאים. לא קוסמים. לא כל מקרה אנחנו מצליחים לרפא, לעיתים יש מקרים שבטיפול שני או שלישי נצליח, ולעיתים לא מצליחים. בכל ענפי הרפואה אף אחד לא יכול להבטיח 100% הצלחה. לא בגניקולוגיה, לא בקרדיולוגיה, לא באונקולוגיה, לא בנוירולוגיה וכולי וכולי. האם מול רופא בבית חולים או במרפאה פרטית אחרת היית מתבטא כך?

ציטוט

וסליחה אם נשמע כך...
חשבתי שזה יחזיק יותר זמן כי לפני הטיפול שורש גם כתבתי בפורומים כי התלבטתי בין עקירה לטיפול שורש ואמרו לי שטיפול שורש מחזיק להרבה שנים... ועברה רק שנה וחצי... אני סתם בלי הרבה מזל כנראה...
עכשיו צריך לעשות חידוש טיפול שורש או עקירה ושתל... הבעיות לא נגמרות אף פעם...
המומחה הוא באמת רופא טוב ולא זלזלתי בו. הוא הפחית את החרדה אצלי בחצי... שזה גם חשוב גם אם הטיפול לא הצליח בסוף... אבל חשבתי אולי זה קרה כי את הכתר לא עשיתי אצל מומחה אלא אצל רופא רגיל?

ציטוט

כתר שמבוצע היטב במדוייק ומחומר מעבדתי טוב אינו בעייה בכלל לביצוע עם רופא כללי. כאמור יש צורך באיבחון מדוייק מהן האפשרויות כעת, ורק אם אין ברירה אזי לעקור 

התחברות

בודק...