פורום
ניווט בפורום

כתר ומדידות

ציטוט

הולכת לעשות מדידות לכתר שנעשה קודם הארכת כותרת שאלתי היא כזאת: יש גם כתר קבוע לידו נאמר לפני הניתוח שיש סיכוי שאולי אצטרך להחליף את הכתר שלידו בגלח הניתוח בינתיים חזרתי לריפוד הכתר הזמני וזה הצליח בלי שינוי בכתר . האם אחרי המדידות וקבלת החרסינה מהמעבדה (עושה כתר זירקונה) מכיון שכתר חרסינה יותר גדול מכתר זמני ומדובר גם בשן טוחנת עליונה אם זה משנה גם זאת של המדידה וגם זאת שקיימת כרגע האם אולי יכול להיות מקרה שעדיין פתאום יראו שקצר מדי ולא מתאים הגודל 2 הכתרים בגודלם אחת ליד השניה בגלל הנחץיתוח אחת קצרה או אין מקום ואם יהיה המצב האם המדידה תצטרך להיעשות מחדש ? אשמח על תשובה , תודה.

ציטוט

נדמה לי שכבר עניתי לך מספר פעמים בעבר על מצב זה? ... ובכל מקרה אענה בקצרה - כתר זמני צריך להיות מאוד דומה במידותיו לכתר הקבוע, ואחד מתפקידיו של הכתר הזמני ותקופת ההחלמה מהארכת הכותרת היא כדי שהרופא האישי יחליט האם יש צורך בהחלפת הכתר שליד שן זו או שאפשר להסתפק רק בביצוע הכתר החדש ולא לגעת בשן ליד. תשובה מדוייקת למצב האישי - נא לשאול את הרופא האישי.

ציטוט

אבל השאלה רק אם עבר זמן ולא עשו כלום יכול להתברר מצב שאחרי שמגיעה החרסינה מהמעבדה עושה כתר חרסינה /זירקוניה מצב שצריך כן להוריד שלא יושב טוב והאורכים שונים וחיעבים להוריד גם הכתר הנ"ל יכול להיות מצב כזה אונשאם הצליחו עד כה עם הכתר הזמני אז הכל בסדר וחא אצטרך עוד שינוי.

ציטוט

את שוב ושוב מבקשת ממני לנחש או להסביר כל מיני ספקולציות. תשובה מדוייקת למצב האישי - נא לשאול את הרופא האישי. 

ציטוט

רק אם יש מקרים שקרו או ברגע שדמו כתר זמני יש עדיין סיכוינאו שרוב הסיכויים שהכל בסדר רק רוצה לדעת באופן כללי אם זה עץיכול עדיין להיות אחרי גם התקנת כתר זמני עדיין שהכתר ליד לא יתאים תשובות מדויקות ברור לי שאדע לאחר שנתחיל במדידות ונראה איך מתקדם.

התחברות

בודק...