פורום
ניווט בפורום

כאב בחניכיים

ציטוט

שלום,
נוצר לי מרווח בין שני כתרים (שיש בהם טיפולי שורש) ונהיה לי כאב חזק בחניכיים (ממש שרף לי בחניכיים כל פעם שאכלתי). הרופאה חשבה שזה דחיסת מזון וביקשה להחליף כתר אחד כדי שיהיו נקודות מגע בין הכתרים.
הרופא עשה לי גשר וחיבר את שני הכתרים יחד אך אני עדיין מרגיש שבין הכתרים הזמניים יש מרווח קטן שמאפשר לאוכל להיכנס ואני מנקה עם סילונית כי עם מברשת קטנה אני דוקר את החניכיים ופוצע אותם. כמו כן אני עדיין מרגיש שם כאב תוך כדי לעיסה וגם אחרי האוכל וגם כשאני מנקה שם עם סילונית. הרופא אמר שכתרים בודדים עדיף לא לעשות כי השיניים חלשות. אני לא יודע למה כואב לי בגשר כשאני אוכל וגם אחרי. בין הארוחות לא כואב לי.
הרופאים לא רואים כלום בצילום ולא יודעים מה מקור הכאב. האם בשיקום קבוע של גשר אין את המרווחים שיש בכתרים הזמניים? אם לא יהיה מרווח זה יעזור לי? האם הבעיה היא בשן או בחניכיים?

ציטוט

אני מצטער, איני יכול לאבחן דרך האינטרנט ולתת תשובה מקצועית, ובוודאי לא אחרי ששני רופאים אישיים בדקו וטיפלו בך. באופן כללי - אם יש דחיסת מזון בין שיניים (לא משנה אם אלו שיניים עם סתימות או עם כתרים) בהחלט עלולה להיווצר דלקת חניכיים מקומית ומכאיבה. ובאופן כללי אמשיך ואומר שכמובן הטיפול אמור לפתור בעייה זו. מעבר לכך, תיאלץ להתייעץ עם רופאיך, שמן הסתם יבצעו עוד בדיקות קליניות ורנטגניות כדי להחליט מה מכאיב לך. 

התחברות

בודק...