פורום
ניווט בפורום

כאבים חצי שנה לאחר שתל

ציטוט

עקרתי שן בעקבות פיסטולה. בחודש 04/18 עשיתי שתל בשן 16. מאז ועד עכשיו יש לי לסירוגין כאבים שמקרינים לאזור העין. כאבים שפוגעים באיכות החיים. לקחתי אנטביוטיקה, עשיתי צילום סינוסים שיצא תקין. בדיקת עינים (קרקעית העין ולחץ עיני)שיצאה תקינה. בדיקת נורולוג יצאה תקינה. מהסיבה הזו אני דוחה את המשך הטיפול (מבנה וכתר) ומנסה לאתר את מקור הכאב.
הרופא עשה לי צילומים נוספים(פריפקלי, פנורמי, נשך) שלא מעידים על בעיה בשיניים סמוכות או אחרות. הרופא אומר שהכאבים הם לא מהשתל ואני טוענת שכן מהסיבה כשכאשר הרופא מוציא את השתל ומבריג שוב אני מרגישה כאבים חזקים במקום שנמשכים כמה ימים ועוצמת הכאב פוחתת בעזרת משככי כאבים(הוא אומר שאין שם דלקת והכול תקין). הוא רוצה לתת לי שוב אנטיביוטיקה? חייבת לציין כי הרופא עושה כמיטב יכולתו. אני חסרת אונים ולא יודעת מה לעשות
האם יכול להיות שיש במקום השתל כאבים וזה נורמלי? ואולי יש שם דלקת שלא רואים בצילום?
האם כדאי להמשיך בטיפול (מבנה וכתר) למרות הכאבים?
מה ניתן לעשות?

ציטוט

אכן מתסכל.  מכאן כמובן איני יכול לאבחן ולעזור בצורה ממשית, אך לפחות בתיאוריה - ייתכן ויש סיב עצב באיזור והשתל לוחץ עליו. אפשר להתייעץ גם עם מומחה לכירורגיה, אך ייתכן ולא תהיה ברירה אלא להוציא את השתל, להמתין ולהחליט בהמשך כיצד להתקדם, אם הכל עובר - לפחות יש תשובה מה קרה. ושוב, זה רק ייעוץ תיאורטי באינטרנט, נשמע שהרופא האישי שלך בהחלט מנסה לעזור ולפתור את הבעייה, ועל כן בהחלט להמשיך להתייעץ איתו.

התחברות

בודק...