פורום
ניווט בפורום

דחיסת מזון

ציטוט

יש לי הרגשה שיש לי דחיסת מזון כואב לי בעיקר אחרי ניקוי וצחצוח שהכאב ממשיך איזה בערך שעה לפחות ולפעמים בנרבה יותר ולפעמים גם אחרי אכילה ויש גם לחץ במקום מרגישה כמו תחושה שלועסת את המקום אם זאת הבעיה ולא אחרת כמו דלקת בשורש או שבר בכל מקרה אלך שיסתכלו ויבדקו אבל אם זה דחיסת מזון זה באיזור כתר שהוא קבוע האם אפשר לדעת בהסתכלות שזאת הבעיה ואם הבעיה או בדחיסת מזון או בעיה בכלל מהכתר האם החלפת הכצר ומדידות מחדש יתקנו את המצב?

ציטוט

דחיסת מזון זה באמת דבר מאוד מציק, שעלול להחמיר גם לכאבים וגם לדלקת חניכיים קשה מקומית. על כן מלבד הניקוי הקפדני לאחר הארוחות כדאי למצוא את הסיבה ואת הפתרון. 

הרופא מבצע בדיקות מאוד פשוטות בדרך כלל - להביט בעין, לצלם ברנטגן, להעביר חוט דנטלי באיזור בין שתי השיניים שביניהן יש דחיסת מזון - כל אלו נועדו לבדוק אם יש מגע תקין ביניהן או מרווח שיש לבטל. למשל, אם יש חור באחת השיניים - לבצע סתימה, אם יש סתימה שנשברה - להחליפה, אם יש כתר שהמידות שלו לא מספיק מדוייקות, להחליפו, וכולי.

ציטוט

והאם אני יכולה גם לזהות כי מה שמרגישה זה שאני מנקה עם חוט דנטלי ממש כואב שם האם זאת הבעיה או יכולה להיות גם בעיה אחרת שקשורה לשן /לחניכיים והכאב מורגש בעיקר לאחר ניקוי ולפעמים אכילה?

ציטוט

בבדיקה ביתית שאת עושה אפשרי לדעת מה המיקום, אך אי אפשר לדעת מה הסיבה, וכמו שציינתי יתכנו סיבות שונות . על כן ממליץ להיבדק בהקדם עם הרופא האישי

התחברות

בודק...