פורום
ניווט בפורום

לחץ

ציטוט

מאז,שהרכיבו לי את הכתר לשתל לא מתרגלת הרגשה שטיפה תנועה נפגשת למרות שאמרו שאין בעית גובה ולחץ וכאב כל לעיסה וגם שמנקה רק מתקרבת ונגיעה קלה בניקוי מרגישה אי נוחות ולחץ מה יכול להיות הבעיה לזה ומההאפשר לעשות שלחו אותי לצילומיםמעשיתימונראה בתור מה אמורים לראות שבר אין האם בעיית גובה בעצםצאו בחניכיים גם רואים ובכל מקרה מה יכול להיות הסיבה לתחושות שלי ומדובר בשתל על טוחנת עלעונה וכתר מוברג.

ציטוט

אינני יכול לדעת ללא בדיקה וללא צילומים מה הבעיה אצל כל אחד ואחד. יתכן שהכל בסדר ויש צורך בתקופת הסתגלות למצב החדש, יתכן ויש בעיה בגובה או באנטומיה וכולי. עלייך לעדכן את הרופא האישי במה שאת מרגישה, כדי שיבדוק ויבצע התאמות במידת הצורך 

ציטוט

הלכתי ולא ראו שום בעיות לא בצילומים ולא בפה בעיה של גובה נאמר אחת משתי אפשרויות.
1. בגלל שיצא איזה 3 שנים שלא היה תקופת ההסתגלות במצב כזה ארוכה ולוקח בהרבה יותר זמן מרגיל אמרתי שלפעמים קשה ללעוס ונאמר לאט לאט שאנסה יותר ואפעיל עד שאתרגל.
2. גם שהחוד וההתנגשות בשיניים גם יכול להיות מהכתר הזמני למטה וזה לא מאוזן עד שיורכב שם כתר קבוע כמו שצריך.

שאלתי האם הבדלים של הכתרים בלסתות באמת יכול לגרום לתחושה הנ"ל?
3. לא ניקיתי הרבה שם וקצת קשה זה הגיוני גם אחרי תקופה ארוכה זו . צחצוח אין בעיה אלא רק בין השיניים במיוחד שזו שן טוחנת הכי אחרונה שיש לי בלסת עליונה?

ציטוט

גם אני עניתי כך ואמרתי שיתכן וייקח זמן מה עד להסתגלות. אך אדגיש שוב - גם כאשר יש כתרים זמניים, הסגר חייב להיות מאוזן בכדי לאפשר הסתגלות אמיתית ואיכותית למצב החדש. לגבי צחצוח - לכל אחד יש את הרגלים שלו ובאיזורים שונים יתכן וקשה יותר . כדאי לקבל שיעור והדרכה בשיטות צחצוח שונות ומותאמות לך ע"י השיננית או הרופא, כולל תירגול ממשי במרפאה עד שתביני כיצד לבצע זאת בצורה הטובה ביותר באיזורים שונים בחלל הפה 

התחברות

בודק...