פורום
ניווט בפורום

ניתוח

ציטוט

עשיתי טיפול שורש בשנת שהיתה בה סתימה עמוקה והיא סתימת אמלגם ואמרו שאולי אצטרך הארכת כותרת יראו בקרוב אחרימהתקנת המבנה ואו הכתר הזמני . מתי רואים בוודאות אם צריך או לא והאם יצטרכו לעשות לי שוב צילומים אחרי התקנת המבנה במיוחד שנשארו שאריות מהחתימה של האמלגם והאם זה חותר מדויק והאם הגלל זה ובגלל שהסתימה היתה כסופה עמוקה ובשן טוחנת הסיכוי יהיה גדול יותר להארכת כותרת?

ציטוט

החלטה על ניתוח להארכת כותרת אפשר לקבל כבר ברגע הראשון, אך גם רגע לפני סיום העבודה: אם לאחר סילוק כל הריקבון ובניית השן מחדש ולאחר מכן השחזתה לקראת כתר זמני ואחר כך כתר קבוע, ומתקבל מצב שבו השן המושחזת אינה בולטת מספיק מעל החניכיים כדי לעגן עליה כתר קבוע בצורה יציבה ובטוחה.

כל טוב

ציטוט

והאם אחרי הטיפול השורש כבר אז לפני או אחרי המבנה עושים אז צילום? ואם כן יכול להיות שכבר אז ברור אם צריך או לא?

ציטוט

לאחר המבנה וההשחזה לכתר זמני צריכים לקבל החלטה סופית, אם זקוקים להארכת כותרת או לא

כל טוב,

ציטוט

ועוד שאלה יכול להיות מבנה של פה/שיניים שהסבירות לכך יותר גבוהה? פשוט בשנתיים שלוש האחרונות כמה שיניים שהיו לי סתימות/כתרים שנאלצו לעשות כתרים חדשים כל פעם זה נגמר בהארכת כותרת האם זה קשור למבנה הפה והאם שאני קצת שוחקת שיניים יש לזה גם קשר?

ציטוט

בהחלט כן. הבקיעה של השיניים, עמדתן הסופית והזווית ביניהן וכן זו מול זו מאוד קשור למבנה השלד והפנים, עמדת הלשון והלחיים. כמו כן לכל אדם יש אנטומיה וגנטיקה משלו גם בצורת השיניים וגודלן
כך שייתכן ובאופן כללי עמדת החניכיים גבוהה והבקיעה של השן יחסית קצרה.

כל טוב

התחברות

בודק...