פורום
ניווט בפורום

כאב ורגישות בחניכיים

ציטוט

יש לי סוג של רגישות וכאב בזמן האחרון בעת צחצוח באיזור פנימה איפה שהחניכיים למטה אחרי קצת זמן מהגירוי נפסק ובמשך היום גם אין שום כלום ובצילומים שעשיתי לפני שבוע אין שום בעיה לא שם ולא קרוב יכול חהיות שאני גורמת או פשוט סוג של רגישות בחניכיים עצם שמתבטאת רק ברגע של צחצוח והאם ניתן לנסות וחעשות משהוא בינתיים עד שנחליט מה יכול להיות למרוח משהוא או לצחצח אחרת ?

ציטוט

אי אפשר לאבחן בעיה רפואית אישית דרך האינטרנט. הכל תלוי באבחנה שהרופא החליט לאחר בדיקותיו, מן הסתם. למשל, אם מדובר בצחצוח אגרסיבי מדי, אזי לעבור למברשת רכה ועדינה, לקבל הדרכה בצחצוח והתאמת משחת שיניים למצב, ואפשר גם לנסות לעשות שטיפות פה מספר פעמים ביום עם תה קמומיל, או כוס מים חמים עם  כפית מלח, וכולי. אם מדובר ברגישות בגלל דלקת חניכיים ויש אבנית וחיידקים - מן הסתם לבצע טיפול להסרת האבנית ולהמשיך בהתאם בבית. 

עוד עצות ורעיונות לתרופות סבתא

ציטוט

האם יכול להיות כאב באמת מצחצוח מנסה לצחצח כמה ימים נראהנאם זה ישתמרמאבל תמוההכימאותו צחצוח בכל הפה ורק שם ואין שום בעיות כימעשיתי צילומים ואיןמשם בעיות בעיקר שהרגישות והכאב רק למטה איפההשהעצםצוהחניכיים למעלההבשיניים שום כאב. ואם אם זה אבנית מוגברת למרות שלא מאמינה אלא אם כן מחלה שגורמת לזה ואז מוסבר כי מקפידה על היגיינה טובה מאוד ואפילו נאמר לפי הצילומים שמצב מעולה לכן תמוה ממה זה הגיע בכל מקרה אם לא יעבור ונראה אולימאיזה פצע או משהוא שם שלא יכולה לראות שיסביר אם במקרה יש משהוא והאם תופעה גם שיש לי של שחיקה יכולה לגרום ללחץ וכאב בחניכיים יותר גדול?

ציטוט

איני יכול לאבחן את מצבך בפורום אינטרנטי, בוודאי שאיני יכול להיות מקצועי כמו הרופא האישי שבדק אותך. בהחלט ייתכן ומדובר בצחצוח אגרסיבי מדי, כדאי לקרוא על הנ"ל ועל שיניים רגישות

אם אין שיפור במצב - יש לגשת לבדיקה חוזרת עם הרופא האישי 

התחברות

בודק...